Hoe staan jullie trouwens tegenover het losgooien van paarden? Ik heb hier namelijk heel wat prikpaaltjes liggen die ik eventueel mee zou kunnen nemen.
Heel graag zelfs, dat zijn mijn favo's dus als je die mee wilt nemen. Maar is natuurlijk wel ieder voor zich, want niet iedereen durft het met zijn/haar paard aan. Ik vind het in ieder geval goed!
Collin gooi ik zonder zorgen los, Killian is een ander verhaal, die moet nog wat meer respect voor de draad krijgen. Zou iemand anders dan misschien lint kunnen regelen? Dat heb ik hier niet liggen.
Psst, is deze meeting in het bos bij Oenkerk. Officieel mag je ze daar namelijk niet los gooien. Niet dat ik er ooit controle heb gezien hoor, maar er is eens nagevraagd en toen werd dat aangegeven
Volgens mij mag je ze nergens, behalve priveterrein zomaar losgooien, maar er zal idd vast niet gauw op gecontroleerd worden. Ik durf het met de merrie ook wel aan..
heel vervelend, want ik kan dan ook niet ben ik bang.... dat is de enige weekend dat ik mijn verjaardag kan vieren.. daarna gaat een vriend van mij op uitzending en mijn vriend komt 2 weken later terug van uitzending dus dan kan ik ook een tijdje niet
naja de datum van de meeting wel ja, maar datums dat de jongens op uitzending gaan en terug komen weet je nooit van te voren.... en wil nog wel graag mijn verjaardag met die vriend vieren en als hij weg is,komt mijn vriend terug.
edit ik kan naar oenkerk wel, maar spartelvijver lukt niet hou mijn verjaardag op 27 juni.
Ocorde
Geplaatst: 03-06-15 15:32
Ik heb het nog steeds in mijn agenda staan...en ben ook nog steeds erg enthousiast! Voor mij behoort een weekend eerder of later ook nog tot de mogelijkheid of bijvoorbeeld 26 juni in plaats van 27. Zou het erg jammer vinden als de meeting wordt afgelast, want heb mede om deze reden niet meegedaan aan de andere meeting. Waar ik als eerste reserve nog de mogelijkheid kreeg om mee te doen...