Om mijn aanmelding definitief te maken:Leo - Marylon&Duncan - 26&27 - FotoWe hebben een aantal western attributen die mee kunnen. Kan het tuig van mijn paard evt ook mee nemen ook een aantal schapenvellen. Ik kan wel een hoed lenen. Vriendje is op de foto gladgeschoren maar kan ook een mooie stoppelbaard laten staan
Oke!! heeel erg leuk!! De aanmeldingen voor modellen zit momenteel nu vol... aangezien op mijn Facebook ik ook ben vol gegooid met modellen! haha! nu even een keuze tussen 4 datums :21 juni27 juni4 juli 11 juliwelke zouden jullie willen?
Ik zit even in een moeilijke keuze...http://rancho-de-verano.nl/ deze site kwam langs in dit topic.... Ik denk dat ik daar een mailtje heen ga sturen of het daar kan en mag!
Is het nog mogelijk om mij aan te melden als fotograaf? Of zit het vol? Of misschien als reserve fotograaf? .Ik kan alleen de data in juni die nu zijn opgeschreven niet.. 4 en 11 juli kan ik, voor zover ik weet, wel!
De mensen die mee willen doen?! wil je mij een mailtje sturen? opgave van modellen is vol! de gene die zich al had opgegeven in het topic die mogen uiteraard wel mee doen....
hahaha oh ja... mijn mail is : gerafotografie@hotmail.comzet er dan ook even je boktnaam bij. en of je als fotograaf of model komt
Volgens mij zijn beide lokaties langer dan 2 uur rijden en zal iets van 5 a 6 tientjes qua benzine zijn...