[M][FM] Koppels, vriendinnen binnenstad Deventer Maart/April

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

Re: [M][FM] Koppels, vriendinnen binnenstad Deventer Maart/April

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 21:05

Modellen :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:19

Wij houden het bij de meeting (klein maar fijn) die we al gehad hebben, dus ik wil jullie veel plezier en fotogenieke momenten wensen :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:47

Je hebt pb :)

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:12

Cleo_ weet je al welke datum het wordt? :)

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 08:59

Ik denk dat ik er voor de 2e maal vanaf zie om wat te organiseren, voor 2 modellen op 2 fotografen is het eigenlijk niet de moeite waard.
Ik heb met Dott komende zondag een afspraak gemaakt. Omdat zij meteen hebben gereageerd nog altijd interesse te hebben.

Het zou wel een beetje aan de omgeving liggen dat mensen hier niet echt voor te vinden zijn. Maar mijn zoektocht gaat door :j

Voor degenen die nog wat willen kunnen mij eventueel een pb sturen, omdat ik iedereen wel de kans nog wil geven. Dan is het wat flexibeler plannen

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:31

hmmm, ik zal vanmiddag nog eens kijken of ik mensen weet die mee willen als model (misschien mn broer met zijn vriendin) en als fotograaf.

Want Dott wilt niet de 29e eventueel? (als we genoeg modellen + fotografen kunnen vinden)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:50

-O-

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:11

Op zich zou dat wel kunnen. Maar ik neem aan dat Cleo niet zo maar afblaast.
Wij willen gewoon graag mooie foto's van ons samen, en of dat nu op een meeting is of 1 op 1 met een fotograaf maakt niet zo heel veel uit, als er maar duidelijkheid is.
Heb me nu wel ingesteld op komende zondag, en mn vriend ook. Als dat nog zou veranderen dan wil ik dat wel graag op tijd weten.
Maar mijn voorkeur heeft op dit moment om dit te laten staan, want ik vind onduidelijkheid gewoon erg vervelend.

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 12:33

Dott mijn afspraak met jou blijft gewoon staan.

Als we nog 1 koppel erbij kunnen krijgen voor zondag de 29e wil ik dat met de overige modellen gewoon door laten gaan. Als Qimm ook kan.

Dus dan wordt het lijstje zo:

Citaat:
Zondag 29 maart:
Fotografen
Cleo_
Kim

Modellen
Fu_Qi
Qimm (als ik goed heb begrepen nog steeds onder voorbehoud)

Dan wil nog wel even melden dat buienradar een neerslagkans heeft van 55%. Lijkt mij ook niet onbelangrijk. Maar dit kunnen we eventeel een dag van tevoren nog afstemmen met elkaar.
Tijdstip zat ik te denken aan de eerste 2 koppels 13:50 verzamelen bij de fontein op de Brink. Dan op 14:00 beginnen. En dat we de volgende dan rond 14:30 weer ophalen bij de fontein. Tenzij Kim graag 2 aan 2 wil werken.
Ik denk dat we per koppel wel rond een halfuur bezig zijn, ik zelf heb die tijd vaak wel echt nodig. Om de mensen ook even op hun gemak te stellen. Daarna krijg je pas de leukste foto's :)

Kim fantastisch dat je je zo wil inzetten! Laat je nog even weten of ze het wat vinden!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:37

Oke :) dan blijft onze afspraak gewoon staan :)
Vind t leuk voor de rest dat t toch doorgaat :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:46

Ik heb de 29e concours, heb nog geen idee op welke tijd ik moet starten...

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:54

Qimm schreef:

hmmm, dus dan is slechts 1 model dat sowieso kan en jij hoort het pas later (grote kans dat je niet kan aangezien de shoot midden op de dag is) en Dott gaat aankomend weekend al.
En dat i.c.m. 50/50 kans op regen.

Dan denk ik dat het toch beter is om de meeting te cancellen, of eventueel te verplaatsen naar de zomer(vakantie). (of een stad te pakken die wat meer centraal gelegen ligt)

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-15 16:42

Kimmetjee04 schreef:
Qimm schreef:

hmmm, dus dan is slechts 1 model dat sowieso kan en jij hoort het pas later (grote kans dat je niet kan aangezien de shoot midden op de dag is) en Dott gaat aankomend weekend al.

Dan denk ik dat het toch beter is om de meeting te cancellen, of eventueel te verplaatsen naar de zomer(vakantie). (of een stad te pakken die wat meer centraal gelegen ligt)

Je stuurt me een pb met opties en eventueel dat je nog een koppel kunt regelen. Vervolgens pak ik het op en plaats hier een bericht.
En nu opper je weer dat het beter is om te cancellen? -O-

Nogmaals, mensen die echt graag willen stuur mij een pb. Wellicht kan ik jullie nog blij maken met een 1 op 1 sessie. Zoals ik met Dott heb afgesproken. Ik ben dan ook erg flexibel in tijden. :j

Iedereen succes, en wie weet ontvang ik nog een pb van je. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die tijd en moeite heeft gedaan om hier te reageren en geprobeerd hebben dit tot een "succes" te maken.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:47

Kimmetjee04 schreef:
Qimm schreef:

Dan beter een andere keer denk ik dan

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:00

Ik snap je reactie ook zeker Cleo_

Maar ik had in mijn achterhoofd dat Fu_Qi en Qimm konden en Dott hoogstwaarschijnlijk ook. Dus 3 modellen. Uiteindelijk kan daarvan maar 1 iemand zeker weten, 1 iemand misschien en 1 iemand sowieso niet. Mijn broer (met vriendin) kan ook niet. En de weersverwachtingen zijn niet echt gunstig. Vandaar mijn twijfel en voorkeur voor een andere datum.

Ik hoop de verwarring zo voldoende weg te halen, maar nogmaals sorry en ik snap je reactie!

Bij een volgende keer (misschien een centraler gelegen stad?) zou ik prima willen helpen met de voorbereiding! :j

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:43

Ik had me ook nog opgegegeven als fotograaf en ik snap er echt niets meer van... Wat word het nu...

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:33

_Juudith schreef:
Ik had me ook nog opgegegeven als fotograaf en ik snap er echt niets meer van... Wat word het nu...

Idd, ik volg het niet meer helemaal.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 00:54

Ik zie dit topic nu en heb misschien ook wel interesse als fotograaf, maar misschien is het handig om eerst duidelijk te krijgen wat de bedoeling is, waar modellen en fotografen aan moeten voldoen, dan aanmeldingen afwachten, en als er genoeg aanmeldingen zijn, een datum prikken. Nu is het wel erg kort dag steeds. En daarbij, de foto van Deventer die je laat zien, lijkt in de zomer te zijn gemaakt. Is dat niet mooier dan? Of denk je dat het nu mooier is?

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 13:19

@Kimmetje, ik ben nu in overleg met Jolanda (Pansy) om een meeting eventueel samen te organiseren. Dit met MUA e.d.
Ik denk dat we dan een nieuw topic gaan openen.

@Judith, in de openingspost is duidelijk aangegeven dat opgeven kon dmv qouten van de lijst. Evenals een actieve bijdrage leveren in het topic. Volgens mij is dit niet gebeurd.

Om dit tot een succes te maken waarin we meerdere partijen betrekken moet ook iedereen zijn betrokkenheid tonen door actief bij te dragen.

@Fu Qi, Er komt een nieuwe meeting. Ik ga deze niet meer door laten gaan.

tot zover dus even.. de meeting aan het einde van de maand laat ik in ieder geval niet door gaan.

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:22

Mocht je een nieuwe meeting willen organiseren kan ik vragen of mijn vriend mee wilt doen (met mij natuurlijk haha)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:16

Ja duidelijk overheen gelezen, maar ook geen reactie er op gehad.. En zoveel mensen hebben er niet gereageerd.. Maar okay..

Jammer dat je t afblaast