Mijn pony's zijn er klaar voor setjes gemaakt en zijn heel gaaf geworden.wel jammer dat het topic zo stil is.zal van de week foto's maken om te kijken of jullie het wat vinden hihi.
Zal morgen een foto plaatsen lukt niet met mijn mobiel.het word voor cindy goud/wit.vleugels en eenhoorn.met zelfgemaakt halster en verenband. Frits gaat toch echt richting gothic ben ik bang dus barok hoofdstel en zwarte verenband dat staat hem zo gaaf.of hebben jullie nog ideeën voor een zwarte shet?
Ben heel benieuwd naar iedereen! Zal volgende week al een indelingslijst plaatsen, verder zou ik graag ook van alle modellen al willen horen wat ze hebben zodat niemand straks zonder creatie komt
Helaas werkt de laptop niet echt mee.probeer de foto's zo snel mogelijk te plaatsen.dus nog ff geduld sorry.
mayoxy
Geplaatst: 08-04-15 15:09
om een idee te krijgen wat foto´s de hoorn van een eenhoorn. borstset met bij passend halster vleugels hoofdstel borstset zodra ik het ga passen maak ik nieuwe foto´s maar dan hebben jullie een idee eventueel nog wat bloemen in het haar maar dat moet ik even bekijken als ze de sets aan hebben.