Ik speel voor uitlaatservices die dag met 2 blue merle bordercollies. Als er nog plek is voor modellen kom ik graag mee.
PaulinBijoux schreef:Ik speel voor uitlaatservices die dag met 2 blue merle bordercollies. Als er nog plek is voor modellen kom ik graag mee.Er is volgens mij alleen nog plaats voor reserves, dus dan is het niet zeker of je kan komen.
jesss_amigo schreef:Mijn tante stond ook bij de reserves en wil heel graag mee met haar twee jack russelsDat kan alleen wel in de middag groep.
Celine_Famke schreef:PaulinBijoux schreef:Ik speel voor uitlaatservices die dag met 2 blue merle bordercollies. Als er nog plek is voor modellen kom ik graag mee.Er is volgens mij alleen nog plaats voor reserves, dus dan is het niet zeker of je kan komen.klopt alleen nog reserve modellen
Strasshorse schreef:jesss_amigo schreef:Mijn tante stond ook bij de reserves en wil heel graag mee met haar twee jack russelsDat kan alleen wel in de middag groep.Dat is prima hoor
Ik heb er ook zin in:D gaat de persoon met wie ik kon meerijden vanuit Den Helder ook nog mee? Want zou ik graag nog mee willen rijden als dat kan:)
sunnybellami schreef:Ik heb er ook zin in:D gaat de persoon met wie ik kon meerijden vanuit Den Helder ook nog mee? Want zou ik graag nog mee willen rijden als dat kan:)Ja hoor. Geen probleem.
paardjes123 schreef:Wij hebben er ook nog steeds zin in. Lana heeft al even mogen proeven aan het modellen leven[ [url=m/Lxp2mF.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/zllmjG.jpg]Afbeelding[/url] ]aww, die roosjes zijn wel een super leuk idee zeg
Ik heb even naar de voorspellingen gekeken zoals het er nu uitziet zouden we de meeting beter een week eerder of later kunnen doen.
it_is_me schreef:Oe, dat ziet er niet goed uit, maar er is niets zo veranderlijk als het weer.Nee daarom ik houd het goed in de gaten. Hopelijk veranderd het nog want precies die zondag regen en zondag ervoor en erna droog met zon :p
Volgende week zou ik in principe ook kunnen, maar idd het weer over twee weken blijft lastig te voorspellen.