Fotomeeting Woensdrecht (Huijbergen, hoogerheide)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:26

Ik heb gestemd,maar heb niet mijn gegevens ingevoerd(zag ik pas later dat er onderaan de pagina nog mogelijkheid was om iets te schrijven),maar dat maakt weinig uit denk ik.
Ik kan trouwens enkel op zondag.

Is het misschien niet mogelijk om een locatie te kiezen waar een parking kortbij is?Ik ken het gebied daar niet,maar lijkt wel vrij groot dus dat zou toch mogelijk moeten zijn?

Ik denk maar aan gerief etc dat meegezeult moet worden.Hangt ook allmeaal wat af van de planning en wat/hoe er gefotografeert gaat worden,maar als er bijvoorbeeld mensen én rijfoto's én standfoto's willen moet je toch op één of andere manier je zadel/dekje/beenbescherming/ander hoofdstel/borstel/handdoek/...zien mee te krijgen.
Oeps,wat vergeten...effe 20 min terugwandelen naar de trailer :evaw:

Marcha

Re: Fotomeeting Woensdrecht (Huijbergen, hoogerheide)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:44

Afhankelijk van de datum die jullie uitkiezen zou ik me graag op willen geven als model samen met mijn knappe paard.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 00:43

Hoi Marcha, je bent welkom! Stem maar als je mee wil, aan de hand van de aantal stemmen kiezen we een datum en Feelsoproud en van je gegevens maakt niet uit ;) en het is deze mooie locatie en iets verder moeten rijden/lopen of ergens aan de andere kant van bos afspreken waar ik de weg niet ken (geen idee of er mooie locaties in de buurt zoals een mooie stuk heide en je moet langs een 80-60 km/h uur weg zonder vangrail of iets qua omheining je paard uit- en inladen. Tenzij jij een geschikte locatie weet.....

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 08:31

Ik weet een hele mooie locatie maar daar is helemaal niet te komen met auto of trailer. Ik denk dat dit echt de beste plek is. :j Je hebt nu helaas niet echt een parking naast de heide in dit gebied.
En als je parkeert bij de camping is het c.a. 10 minuten stappen gok ik.

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 08:35

Ik parkeer de trailer altijd in Putte, bij vrienden die daar aan de herenbaan wonen. Is het vanuit daar ver rijden naar deze plek?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 08:37

Ja dat is wel een endje rijden onder het zadel..

Dit is de camping: http://www.staartseduinen.nl/plattegrond.htm

Denk dat je daar 3 trailers kwijt kan indien het niet druk is met wandelaars. :j
Ik parkeer hier niet, ik rij gewoon naar de hei toe. :j

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:33

Ik heb ook gestemd. Kan ook enkel op zondag

Simone_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 11:25

Poll ingevuld, zijn we niet met wat weinig mensen? Is er een overzicht?

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 00:42

Zal een deze dagen een schema maken en de mensen een pb sturen die nog niet hebben gereageerd :)

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:55

Ik moet me helaas afmelden voor deze meeting ik zit helemaal vol gepland :) ik wens jullie onwijs veel plezier met het houden van deze meeting! mocht iemand toch willen dat ik een keer foto's kom maken mag je mij altijd een pb sturen !

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:14

Hoi hoi,
Onder voorbehoud van de datum, wil ik mijn paardjes opgeven als model.

Misschien is het handig als je even een lijstje maakt met de fotografen en modellen als overzicht

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 17:28

Hoi!
Ik zou graag mee gaan als fotograaf, maar ik vind het topic een beetje onduidelijk :))
Waar, wanneer, lijstje met modellen en fotografen??? :=

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 20:35

Vanwege alle drukte heb ik geen schema kunnen maken, morgen wanneer ik het weer wat rustiger heb zal ik een schema gaan maken

Groetjes!

mayoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:10

ik meld me af voor deze meeting vind hem te onduidelijk en stil jammer

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 23:07

oke mayoxy, eigen keus verder.

Bij deze alsnog de lijst, sorry voor de vertraging maar ik het echte rete druk met die studie, eigen paard etc.

Voor degene die wel nog interesse hebben, ondanks dat ik niet hele dagen te tijd heb om op bokt te zitten en iedereen te beantwoorden binnen een paar uur of dagen. Super bedankt voor jullie geduld en we gaan er een super mooie dag van maken! *\o/* ik waardeer jullie geduld _/-\o_

Zondag word helaas wel kort dag, ondanks dat het super weer wordt, beetje jammer (en heeft ook niet de meeste stemmen). Tenzij iedereen zegt dat ze as zondag de fotomeeting willen. Denk ik dat het het handigste om het op zondag 29 maart te gaan doen! Mocht het echt slecht weer worden kunnen we het een week opschuiven. Beide data hebben evenveel stemmen.

Weten jullie trouwens hoe je het basis topic kan veranderen? Ik kan er geen wijzigingen meer in aanbrengen :(

Maar bij deze, de beloofde lijst:

Fotografen
Groep 1:
Simone_Foto
Joline_
Groep 2:
EliseXJoelle
IloveAnoukje
Aurelia

Modellen
Groep 1:
VogeltjeM
tantesam
Somebitch
Groep 2:
Feelsoproud
Seltje
Marcha
Kingbilly

Voor een duidelijk overzicht lijkt het me handig om twee groepen te maken van zowel de modellen als de fotografen. Dan doen we gelijk twee locaties voor de fotografen.
Hierbij zal er een plek komen voor stilstaande foto's en voor de actie foto's op het brede pad.

Eventuele tijden voor optie 1:
09:30-10:00 Groep 2 fotografen zal beginnen met de actie fotografie met groep 1 modellen
09:30-10:00 Groep 1 fotografen zal beginnen met stilstaande fotografie met groep 2 modellen
vanaf 11:00 Groep 1 fotografen zal beginnen met actie fotografie met groep 1 modellen
vanaf 11:00 Groep 2 fotografen zal begonnen met stilstaande fotografie met groep 2 modellen

Zo kan elke fotograaf elk paard op te foto kunnen zetten alleen niet bij elk onderdeel.

Eventuele tijden voor optie 2:
09:30-10:00 Groep 1 en 2 fotografen zal beginnen met de stilstaande fotografie met groep 1 modellen
11:00-12:30 Groep 1 en 2 fotografen zal beginnen met actie fotografie met groep 1 modellen

13:00 Groep 1 en 2 fotografen zal beginnen met de actie fotografie met groep 2 modellen
13:00 Groep 1 en 2 fotografen zal beginnen met stilstaande fotografie met groep 2 modellen

Enige nadeel, we hebben geen ochtend licht meer, dan moeten we het eventueel naar eind middag/avond verschuiven en we zijn langer bezig.

Wat zijn jullie voorkeuren?

Fijne avond allemaal!! :wave:

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 08:24

Zondag zou voor mij ook niet uitkomen, maar 29 maart kan ik wel :)

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 09:14

Ik kan 29 maart helaas niet ;( maar ik heb onverwachts ook 2 onwijs drukke maanden, dus ik zou niet naar mij kijken..

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:15

Ik snap er nog niet veel van. Hoe kunnen er dit handig laten verlopen als er meer modellen zijn dan fotografen, dan moet er altijd iemand wachten.
Optie 1 lijkt me helemaal niks, als ik hem goed begrijp :') ik wil wel elk paard op de foto kunnen zetten, portret én actie.

Is het niet handiger even veel modellen als fotografen, dan is iedereen gewoon bezig en kunnen we om de x aantal minuten omwisselen. En op het einde met z'n alle de actie foto's. Zo ken ik het en vind ik praktisch werken.
Of ik moet het niet helemaal goed begrijpen hoe jij het voor ogen hebt :+
Optie 2 lijkt me ook niet handig gezien de modellen groep 2 eerst actiefotos doen. En daarna bij de portret heb je misschien een bezweet paard.
Misschien snap ik de handigheid er niet in hoor :))

Datum kan ik denk ik wel. :))

De 2 locaties snap ik ook niet maar dat was misshien van voor ik het topic binnen kwam vallen haha

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:32

Mij lijkt het veel handiger om 2 groepen modellen te maken. de 2 groepen op verschillende tijdstippen te laten komen en dan iedere fotograaf ieder model op de foto te zetten ? dus bijvoorbeeld een ochtend en middag groep?

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:12

Ja dat lijkt me ook handig!
3 modellen per keer (1tje kon niet op die datum?) en dan hebben er 2 twee fotografen en 1 1 fotograaf per keer want zijn er 5.
En dan on de zoveel minuten wisselen.
Zoiets.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 14:14

ja inderdaad.

ik wil best een voorbeeld schema maken??

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:59

Ik val ook af,had mij ook opgegeven voor een clinic de 29ste en bevestiging van deelname gekregen.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 20:00

Maak maar een schema, het waren ook maar voorbeelden. Nog nooit een fotomeeting georaniseerd, hulp is altijd welkom. Als er meer punten zien die ik niet goed doe hoor ik het graag zoals ik al zei dit is mn eerste keer

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:32

kingbilly. hie was je van plan het te regelen. woon jij in de buurt dat je na jou paard weer op stal gebracht hebt terug kan komen om organisatorisch te regelen?

ik denk dat het het slimste is sochtends een groepje modellen en smiddags een groepje modellen te doen. anders is steeds het wachten zo lang vrees ik...

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 22:58

Ik zal wel een nieuw schema maken, dan doen we sochtends een groep paarden en smiddags
en de fotografen de hele dag. Dan kom ik 's ochtends en neem ik wel wat proviand voor mn paardje mee en dan blijf tot zo lang nodig is :)