Supergaaf als we beide uitgekozen zouden worden! Kunnen we evt een foto laten maken met wij twee met Bosco!
Change3x
Geplaatst: 15-01-15 18:23
kirsten4 schreef:
Change3x schreef:
Thanks dat je me erbij hebt gezet Niena!
Supergaaf als we beide uitgekozen zouden worden! Kunnen we evt een foto laten maken met wij twee met Bosco!
Haha tuurlijk kan dat! Nu hopen dat we worden uitgekozen!
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 18:39
Modellen kunnen zich nog altijd opgeven !!
kirsten4
Geplaatst: 15-01-15 19:17
Change3x schreef:
kirsten4 schreef:
Haha tuurlijk kan dat! Nu hopen dat we worden uitgekozen!
Hahaha jaa inderdaad!!
kirsten4
Geplaatst: 15-01-15 19:30
Mag ik ook een goede vriendin van me opgeven? Ze heeft geen bokt en voordat je die 25 nuttige berichten eens hebt... :p
Boktnaam: kirsten4 (omdat zij dus geen bokt heeft maar even mijn naam) Eigen naam: Annelie Paard naam: Frits Ras: mengelmoesje Foto:
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 20:15
Het is wel handig om dan nog even een Email uit te wisselen, vooral als de modellen gekozen worden. Is dat makkelijker contact leggen dan via via Maar er geven zich wel meer op via facebook die ook geen bokt hebben of special bokt aangemaakt hebben (Maar idd geen 25 nuttige berichten heeft) info@linschotenfotografie.nl mag ze eventueel een email heen sturen dan komt het goed! Leuk!! Zitten erg leuke modellen tussen aangezien Amanda en ik de meeting op touw hebben geholpen. Hoop ik dat mijn vriend (heeft het zelf aangeboden) zin heeft om met onze pony te komen..... We zoeken nog een slachtoffer die met de pony wil poseren namelijk. Het is jammer genoeg alleen een varken ze heeft een modderbad genomen.
Change3x
Geplaatst: 15-01-15 20:45
Wie wil er nou niet met zo'n klein varkentje op de foto!
Mocht ik niet uit gekozen worden en het varkentje wel Ik bied me vrijwillig aan hahaa
NienSCHaap
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 21:09
Haha ze doet het iedere keer zo lekker uitgebreid in een modder plas te gaan liggen rollen Gelukkig is het pas in april en dan moet ik nog iemand vinden die zin heeft om mee te gaan met me vriend.... haha
Oh haha dat is super lief xLianneZorro me vriend wil best met de pony komen maar dat laten poseren is niet helemaal zijn ding.
xLianneZorro
Geplaatst: 15-01-15 21:15
Maar dat wil ik anders wel doen? Maar natuurlijk neem ik liever Silas mee Wisten jullie dat het gaat vriezen binnenkort? Dus onze bak word een ijsbaan...
Ja ze hebben het er wel over dat de winter nog moet komen, het heeft gisteren bij ons even met dikke vlokken gesneeuwd. Bleef helaas niks liggen, nou onze bak zal dan ook wel een ijsbaan worden maar op paar minuten lopen hebben we de pony club ik train of daar in de bak (Die word iets onderhouden) en anders op het grasveld die is meestal gewoon vlak en goed te doen. Hopelijk hebben we 5 april wel een beetje lente en een zonnetje
Qimm
Geplaatst: 15-01-15 21:31
Yes please! Pfff nu vorst, dan moet ik de paarden schaatsjes onder knopen en stoelen buiten zetten omdat ze nog moeten leren schaatsen :p