Dit ivm hygiene. Er zwemmen hier zomers ook kinderen. Er word hier de laatste tijd nogal goed gecontroleerd op het juist gebruiken van de aangegeven ruiterpaden.
Houd hier rekening mee.

Heel veel plezier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dames, zijn jullie je ervan bewust dar je bij de vijver NIET mag komen met paarden?
Dit ivm hygiene. Er zwemmen hier zomers ook kinderen. Er word hier de laatste tijd nogal goed gecontroleerd op het juist gebruiken van de aangegeven ruiterpaden.
Houd hier rekening mee.
Heel veel plezier!
Jolliegirl schreef:Dames, zijn jullie je ervan bewust dar je bij de vijver NIET mag komen met paarden?
Houd hier rekening mee.
Heel veel plezier!
Jorinda schreef:Er waren er 7 honden opgegeven (waarvan twee van mezelf, maar ik kan er waarschijnlijk maar eentje meenemen), maar nu dus +3 hondenWelke Facebookgroep is dat Renee?
magda_90 schreef:Moritz kan sowieso mee, maar houdt er wel rekening mee dat hij nu vol in de pubertijd zit en daardoor doet alsof hij niet opgevoed is.Wel één maar, mogelijk moet ik hem ivm castratie wel terug trekken, maar dat is afwachten van wanneer hij kan.
Seven schreef:Mocht je modellen zoeken Ik heb een zeer schattige boxer pup van nu 9.5 week