In januari/februari gaan we naar Hoorn!
 In januari/februari gaan we naar Hoorn!   
 De meeste bodies kunnen idd wel bracketing aan. Ik wist echter niet dat op timer/remote de body automatisch 3 foto's maakte.
 Ik had al wel gezien dat met HDR functie in body zelf ook meerdere foto's kan maken met 1 druk op de knop. Ik dacht alleen dat de beperking vaak 30s is.
 Ik had al wel gezien dat met HDR functie in body zelf ook meerdere foto's kan maken met 1 druk op de knop. Ik dacht alleen dat de beperking vaak 30s is. 
Lang leve mijn triggertrapje.
 Ik kan daar in aangeven hoe lang mijn middelste exposure moet worden. Minimale tijd is 1/15s en maximale tijd is 113m30s. Dus geen beperking van 30s als ik body in B zet. Ik kan kiezen hoeveel foto's ik wil maken. Minimaal 3 foto's en maximaal 19 foto's. En ik kan kiezen hoeveel stops het verschil tussen de foto's moet zijn. Minimaal 1/3s stop tot maximaal 2 stops.
 Ik kan daar in aangeven hoe lang mijn middelste exposure moet worden. Minimale tijd is 1/15s en maximale tijd is 113m30s. Dus geen beperking van 30s als ik body in B zet. Ik kan kiezen hoeveel foto's ik wil maken. Minimaal 3 foto's en maximaal 19 foto's. En ik kan kiezen hoeveel stops het verschil tussen de foto's moet zijn. Minimaal 1/3s stop tot maximaal 2 stops.Ik denk dat ik maar eens ga experimenteren met 5 foto's de volgende keer. -2, -1, 0, +1 en +2.

Geplaatst
               Geplaatst