Voor elke fotograaf geldt wel ovb van datum. Laat je niet tegen houden door de vele aanmeldingen van fotografen. Uit praktijk blijkt dat er altijd mensen afmelden! Zeker omdat de datum nog niet bevestigd is!
Naam: Leprycorn (eigen naam is Roos) Naam paard: Personality Ras: KWPN Merrie/ruin/hengst: ruin Kan los in paddock of longeerlijn: ja en ja Bijzonderheden: gewoon me lieverd van 17 jaar die nog alles voor me doet! Super braaf verder! Vaak genoeg op het strand geweest. Imposant paard om te zien Ochtengroep of Middaggroep: maakt niet uit Foto:
En/of me andere paardje!
Naam: Roos Naam paard: Bram Ras: KWPN Merrie/ruin/hengst: ruin Kan los in paddock of longeerlijn: ik verwacht van wel Bijzonderheden: Heeft een heel apart kleurtje. Ochtengroep of Middaggroep: maakt niet uit Foto: (heb nog geen betere foto)
Hahahaha turbotinker dat filmpje van jou!! En vooral dat gekwebbel ondertussen hahaha geweldig en met die handen de lucht in op een gegeven moment 1 ding is zeker; jij hebt je kostelijk vermaakt!!
Voor elke fotograaf geldt wel ovb van datum. Laat je niet tegen houden door de vele aanmeldingen van fotografen. Uit praktijk blijkt dat er altijd mensen afmelden! Zeker omdat de datum nog niet bevestigd is!