oke ik zal binnenkort wel even naar bakkeveen toe rijden om te kijken hoe het daar zit. en idd bedankt zo had ik het ook al in mijn hoofd alleen niet uitgelegd helemaal. heb er heel veel zin in.
Bakkeveen heeft inderdaad een groot parkeerterrein direct naast het bos bij de uitkijktoren. Als je het bos in loopt, kom je bijna direct op de zandvlakte waar de honden los mogen.
Hoiiij
Geplaatst: 20-12-14 20:21
Dat schema dat chantalla gaf, lijkt mij ook handig om aan te houden! En dan idd 10/15 min voor potretfoto's en daarna actie foto's! Moeten we alleen nog even een begintijd hebben.
Lijkt me prima. Moeten er denk ik wel rekening mee houden dat het zondags wel drukker is in Bakkeveen qua honden, maar denk dat dat rond 1 uur nog wel meevalt
Ik kom misschien ook met 3 met een dochter van onze stabij die is nu een half jaar en de eigenaar van haar kan me gelijk helpen met de honden vasthouden.
Ik denk dat daar allemaal wel rekening mee gehouden moet worden, want eigenlijk als je 3 honden mee hebt.. zal je in 3 groepen mee moeten doen, of in 2 als je met 2 personen bent... Anders word het allemaal een erg rommeltje namelijk.
Misschien handig dat iedereen even vermeld hoe de honden zijn bij amdere honden? Dan kan iedereen daar rekening mee houden, of kan er rekening mee gehouden worden in de groepen.
Met 3 wordt het inderdaad wel erg hectisch? De max is bij veel meetings daarom 2.
Mijn honden kunnen prima met anderen. De border collie lijkt soms aan de lijn wel "gemeen" naar andere honden, maar los heeft ze dat niet. Misschien dat ik dan ook wel 1 mee neem hoor, ik kijk dan wel even hoe of wat het beste past.
Per rondje fotograaf/model is het vaak maar 10 minuten, vandaar dat het dan inderdaad lastig is.
heey! misschien kom ik een beetje laat maar zou ik nog mee kunnen doen? Ik wil heel graag met mijn hond Blitz ( kruizing spaniel/kooiker ), hij is braaf met honden (hij is zelf meer de bange hond) en mijn vriendin zou wel meewillen als fotograaf. ze heeft een Canon 600d volgensmij
Denk dat dat wel veel word, maar dat is helemaal aan de TS natuurlijk om die beslissing te nemen
hilly200
Geplaatst: 30-12-14 15:46
Mammaloetje ik heb even het lijstje verbeterd en overzichtelijker gemaakt, hoop dat je dat niet erg vind Als de modellen en fotograven hem verder aan willen vullen met informatie die er nog mist
Locatie: Bakkeveense duinen - parkeerplek - gebied Mjûmster Wei 16 9243 SK Bakkeveen Datum: 11 januari, 13:00