Gisteren een leuke dag gehad bij Orchideenhoeve. Misschien dat mijn groothoekje er toch eerder gaat komen. Bij CameraNu t/m zaterdag 10% korting op het gehele Canon assortiment op vertoon van toegangskaart van gisteren. Samen met de cashbackactie is dat erg verleidelijk, want die lens wil ik mee naar IJsland nemen.
Ik heb gisteren wel wat anders gekocht. Een draagriem voor mijn statief, want ik heb namelijk geen tas. Het is toch een beetje onhandig zeulen met statief in je handen.
Het ziet er dan toch naar uit dat ik mijn groothoekje kan ophalen binnenkort. Alleen is de enige dag dat ik kan dus de 22e. Hebben mijn carpoolies er bezwaar tegen als we via CameraNu naar Amersfoort rijden?
Lieve mensen ik kan helaas niet meer mee Baal ontzettend maar zag dat ik al een fotoshoot had staan die ik helemaal vergeten was... Hopelijk kan ik een volgende keer mee! Veel plezier!
Wat jammer Maureen. Mijn fotoshoot van zaterdag gaat niet door en ga ik mss zaterdagmorgen maar even langs CameraNu.
S_en_Z
Geplaatst: 12-11-14 19:05
Bagheera_206 schreef:
En Utrecht is mss ook tof voor Part Three.
Als Utrecht part III word wil k zeker mee. al zal t bij mij of mn plastic fantastic 50mm worden of 70-200 haha. Groothoek heb ik eergisteren weer verkocht (deed er te weinig mee)