maylotje schreef:Ik zou het liefst ook 1 dagdeel foto's maken en dan de middag als dat kan.
Wel moet ik melden dat nu nog niet kan zeggen of ik dan moet werken en aangezien ik nu net ben aangenomen vind ik het erg banketstaaf om meteen al te zeggen dat ik die dag niet kan.
Ik hoop erg dat ik wel gewoon mee kan!
Zonder al te banketstaaf te klinken; fotografen die maar op 1 dagdeel willen fotograferen schrap ik bij deze van de lijst. Simpelweg omdat er 2 groepen van 4 modellen staan die allemaal net zo veel hun best hebben gedaan als anderen, en ik het absoluut niet eerlijk vind tegen de modellen die dan benadeeld worden, zoals ik al eerder heb uitgelegd.
Dat bedoel ik niet banketstaaf naar de fotografen toe, maar andersom zou dat ook gewenst zijn toch? Als je zelf model staat en de ochtendgroep heeft maar 2 fotografen en de middag heeft er 4 omdat ze dat toch fijner vind, voel je je ook knap voor lúl staan op zo'n meeting en krijg je nou ook niet bepaald de rust en tijd die je verdient als model op zo'n meeting.
Bij deze dus de mededeling voor de fotografen: als je je nog op wil geven of al op hebt gegeven is dat helemaal prima, hartstikke leuk zelfs, maar houdt er rekening mee dat je 2 groepen op de foto krijgt. Niet alleen de fotografen doen hun best voor de modellen, maar de modellen doen ook hun best voor heel leuk portfolio materiaal en steken veel tijd en moeite in hun paard.