Reserve 1. Niobe / Lonneke 2. CoronaLime / Linda 3. Marjoow / Marjolijn 4. Bagheera_206 / Richard 5. verography / Veronique 6. _Caitlinnn / Caitlin 7. Kimmetjee04 / Kim 8. evelien1000 / Evelien 9. RdLFoto / Rachelle 10. Hamsterfan // Sylvana 11. Marcato - Suus - SUUS Fotografie 12. Revanches / Jennifer
Astor schreef:
Jammer dat de fotografen lijst al vol is voordat het topic geopend is
Er zijn meerdere besloten meetings op bokt, dit is zeker niet de eerste. Als er iemand uitvalt is de eerst volgende gewoon hartstikke welkom , maar ik heb gewoon mijn redenen waarom ik alleen nog maar besloten meetings opzet. Kan je me gewoon over PB'en.
Er heeft even tussen gezeten, maar ik heb zo'n 8 weken weinig tot niks kunnen doen met een gebroken bovenarm die niet snel wil genezen.. ben de afgelopen periode weinig tot niet op bokt geweest.
Helaas had ik door omstandigheden al studievertraging maar door deze banketstaaf situatie, wordt dat des te meer.. Eigenlijk gaat nu ieder uurtje wel in school/stage zitten. In de hoop toch nog wat eerder klaar te zijn. En moet ik accepteren dat ik dit jaar gewoon geen tijd heb om meetings te organiseren -en sowieso komt het hele fotograferen op een laag pitje te staan-.
Als dit nou niet was gebeurd was ik gewoon met deze meeting doorgegaan, maar door deze pech... ik moet mijn studie toch echt voorop zetten en zie geen andere keuze het niet door te laten gaan. Of als iemand het wilt overnemen, vind ik ook prima. Jullie verdienen tenslotte gewoon een leuke meeting.
Wees alsjeblieft niet al te boos.. ik had eind 2014/begin 2015 en de verloop van mijn studie ook anders ingepland. Maar het gaat nou eenmaal zo.. Hoop op jullie begrip..
Heel veel beterschap Cyn Jij kan er ook niks aan doen! Het was hier ook wel erg stil, wat mij betreft (zelfde motivatie, school) hoeft het niet percee door te gaan. Gaat het wel door dan wil ik wel mee (mits geschikte datum)
Niet schuldig voelen, bewaar je energie maar om beter te worden ! Wat in het vat zit verzuurt niet, dus als je weer wat meer tijd hebt kunnen we gewoon een tweede poging doen !