Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mendyh schreef:Klinkt echt heel gaaf!!
Ik zou wel graag mee willen, misschien krijg ik m'n vriend ook wel zo gek haha
Nu heb ik ook een hond, kruising labrador x bouvier x Berner sennen, Luna en heeft hij een oud Duitse Herder, Diesel.
Paard kan helaas niet mee.
Honden moeten allemaal tegelijk los kunnen denk ik ook?
pimaude schreef:Mendyh schreef:Klinkt echt heel gaaf!!
Ik zou wel graag mee willen, misschien krijg ik m'n vriend ook wel zo gek haha
Nu heb ik ook een hond, kruising labrador x bouvier x Berner sennen, Luna en heeft hij een oud Duitse Herder, Diesel.
Paard kan helaas niet mee.
Honden moeten allemaal tegelijk los kunnen denk ik ook?
oeehh dat zou tof zijn! En sociale honden zijn wel gewenst! Een eerdere meeting vloog een hond de ander aan en geloof me, daar wordt niemand blij van. Echt los en dollen hoeft echt niet, maar ze moeten netjes naast elkaar kunnen staan zonder te bijten.
WiancaR schreef:Iets in deze richting durf ik wel aan qua opmaken. Zou dan van te voren nog wel eventjes een keertje willen oefenen maar dat komt wel goed.
http://www.pinterest.com/pin/342484746637203521/
xLisaMaxime schreef:Hoi!
Bedankt voor je pb pimaude
Ik zou het heel leuk vinden om mee te doen met mijn pony, en wieweet ikzelf ook wel, heb alleen vrij weinig ervaring in model staan en ben ook niet de knapstemaar het lijkt me wel erg leuk!
Ik geef me later even op via pb, maar ik geef wel alvast wat informatie over max
Max is een tinker, met witte sokken en lange manen en een hele dikke staart, ze is ontzéttend lief, je kan alles met haar doen, ze wil soms alleen nog wel s ongeduldig zijn bij een vreemd persoon maar dat is ook zo over! Ze kan ook vrijheidsdressuur, onder andere jambette, steigeren, steigeren onder de man, en compliment op goede dagen, mooi staan, en koothappen op goede dagen haha! Alle andere kunstjes kun je niet echt vastleggen op foto
Het enige nadeel is dat max niet echt gemakkelijk op de trailer gaat, dat kan een klein issue worden op de terugweg
Ik stuur je asap een pb!