fotomeeting 3-in-1 Zwolle (H+P+M)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalla

Re: fotomeeting 3-in-1 Zwolle (H+P+M)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 18:49

Vind de ideeën erg leuk! Vooral iets met verf en kleurrijk lijkt me best leuk en eens wat anders :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:08

Mendyh schreef:
Klinkt echt heel gaaf!!

Ik zou wel graag mee willen, misschien krijg ik m'n vriend ook wel zo gek haha :)
Nu heb ik ook een hond, kruising labrador x bouvier x Berner sennen, Luna en heeft hij een oud Duitse Herder, Diesel.
Paard kan helaas niet mee.

Honden moeten allemaal tegelijk los kunnen denk ik ook?

oeehh dat zou tof zijn! En sociale honden zijn wel gewenst! Een eerdere meeting vloog een hond de ander aan en geloof me, daar wordt niemand blij van :+ . Echt los en dollen hoeft echt niet, maar ze moeten netjes naast elkaar kunnen staan zonder te bijten.

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:18

pimaude schreef:
Mendyh schreef:
Klinkt echt heel gaaf!!

Ik zou wel graag mee willen, misschien krijg ik m'n vriend ook wel zo gek haha :)
Nu heb ik ook een hond, kruising labrador x bouvier x Berner sennen, Luna en heeft hij een oud Duitse Herder, Diesel.
Paard kan helaas niet mee.

Honden moeten allemaal tegelijk los kunnen denk ik ook?

oeehh dat zou tof zijn! En sociale honden zijn wel gewenst! Een eerdere meeting vloog een hond de ander aan en geloof me, daar wordt niemand blij van :+ . Echt los en dollen hoeft echt niet, maar ze moeten netjes naast elkaar kunnen staan zonder te bijten.

Oke dan ben ik bang dat de herder af valt.
Ik weet wel dat m'n vriend geen gekke pakjes aan wilt doen of schmink ofzo op wilt hebben. Dan gaat het liever gewoon in een net pak of casual gekleed. Zou hij dan eventueel ook nog mee kunnen?
Mij maakt het allemaal niet zo veel uit en m'n hond vind ook alles best haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:23

als model verwacht ik wel dat je volledig gedresst gaat, maar met de hond of eigenaar van een paard is nette kleding ook goed hoor! Zolang het geen spijkerbroek met rubberen laarzen en regenjas is is het al gauw goed :,)

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:27

Leuk idee! Jammer alleen dat het voor mij zo ver is..

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:45

Nu doet je pinterest het inderdaad wel :j
Zitten leuke beelden bij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 19:57

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 20:00

Saar is erg sociaal, erg onderdanig etc... Los vind ze nog erg lastig, als ik alleen met haar ben, gaat het goed, maar als er meerdere honden zijn, is het een crimineel :+ Maar je hebt haar nu twee keer meegemaakt!
Het pinterest bord ziet er goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 20:20

WiancaR schreef:
Iets in deze richting durf ik wel aan qua opmaken. Zou dan van te voren nog wel eventjes een keertje willen oefenen maar dat komt wel goed.

http://www.pinterest.com/pin/342484746637203521/

precies wat ik ook in gedachte had!!

--

verder zoek ik echt robuste grote honden. bulldogs, landseer, berner sennen, sint bernard, dog of juist een snoetige pup!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:30

Super gave ideeen! Amy kan ook prima los. ze moet alleen even met de andere honden los gelaten zijn met een bal of iets dergelijks. Ze is een dikke scheiterd maar probeert dit te verbergen door heel hard blaffend op andere honden af te rennen. Ze zal nooit bijten. Hoogstens een snauw als een andere hond met zijn neus maar achter dr kont aan blijft rennen of echt intimiterend bij dr kop bezig is met snuffelen etc. Maar gooi een keer een stok en alles is helemaal klaar.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 07:45

Hoi!
Bedankt voor je pb pimaude :j

Ik zou het heel leuk vinden om mee te doen met mijn pony, en wieweet ikzelf ook wel, heb alleen vrij weinig ervaring in model staan en ben ook niet de knapste :+ maar het lijkt me wel erg leuk!
Ik geef me later even op via pb, maar ik geef wel alvast wat informatie over max :)
Max is een tinker, met witte sokken en lange manen en een hele dikke staart, ze is ontzéttend lief, je kan alles met haar doen, ze wil soms alleen nog wel s ongeduldig zijn bij een vreemd persoon maar dat is ook zo over! Ze kan ook vrijheidsdressuur, onder andere jambette, steigeren, steigeren onder de man, en compliment op goede dagen, mooi staan, en koothappen op goede dagen haha! Alle andere kunstjes kun je niet echt vastleggen op foto :)
Het enige nadeel is dat max niet echt gemakkelijk op de trailer gaat, dat kan een klein issue worden op de terugweg :+
Ik stuur je asap een pb! :)

Edit; niet heel onbelangrijk, Max kan ook kusjes geven! Doet ze al te graag :+
Laatst bijgewerkt door _bokworst op 24-10-14 07:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 07:47

xLisaMaxime schreef:
Hoi!
Bedankt voor je pb pimaude :j

Ik zou het heel leuk vinden om mee te doen met mijn pony, en wieweet ikzelf ook wel, heb alleen vrij weinig ervaring in model staan en ben ook niet de knapste :+ maar het lijkt me wel erg leuk!
Ik geef me later even op via pb, maar ik geef wel alvast wat informatie over max :)
Max is een tinker, met witte sokken en lange manen en een hele dikke staart, ze is ontzéttend lief, je kan alles met haar doen, ze wil soms alleen nog wel s ongeduldig zijn bij een vreemd persoon maar dat is ook zo over! Ze kan ook vrijheidsdressuur, onder andere jambette, steigeren, steigeren onder de man, en compliment op goede dagen, mooi staan, en koothappen op goede dagen haha! Alle andere kunstjes kun je niet echt vastleggen op foto :)
Het enige nadeel is dat max niet echt gemakkelijk op de trailer gaat, dat kan een klein issue worden op de terugweg :+
Ik stuur je asap een pb! :)

Disney brave thema misschien iets voor jou :D?

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 07:49

Wauw dat zou inderdaad heel goed passen! Moet wel een dáppere kapper zijn die het aandurft mijn haar te krullen :+

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:42

Gaaf!

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:44

Wauw is wel een heel gaaf idee :) Ga nog even nadenken ;)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:00

Ik wil mij graag opgeven als fotograaf. uiteraard wel onder voorbehoud van datum :)
zie pb :P

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:47

Ik heb me opgegeven als model, zie pb :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:33

wauw dat moodboard! Heel tof!
Ik zou me er bijna nog als model voor willen opgeven als ik daar het figuur voor had haha of de ervaring :+

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:47

_Ilsee_ schreef:
wauw dat moodboard! Heel tof!
Ik zou me er bijna nog als model voor willen opgeven als ik daar het figuur voor had haha of de ervaring :+

Ik zat ook al te twijfelen, maar mijn portfolio vullen gaat nu toch even voor :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:55

Menselijk model lijkt mij ook super leuk, ben alleen erg mollig :(

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:58

eclair98 schreef:
Menselijk model lijkt mij ook super leuk, ben alleen erg mollig :(

Dit is precies mijn issue, het lijkt me wel een keer tof namelijk haha! En dit moodboard ziet er leuk uit!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:58

Eclair98: ik heb ook echt geen modellenlichaam, maar heb me wel opgegeven. Proberen kan altijd! ;)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:06

ik ben ook relatief breed gebouwt, maar houd mij niet tegen :) bij een vorige meeting ook niet.