11e en 18e kan ik niet. + Dat ik liever geen 2 volle dagen achter elkaar meer wil doen omdat ik het niet trek, vallen de 12e en 19e voor mij dus ook af.
Het is denk ik het handigste om te vermelden wanneer ik niet kan. Wellicht kunnen we ook een datum prikker doen?
Zaterdag 20 september
Zondag 21 september
Zaterdag 27 september
Zondag 28 september
Zondag 12 oktober
Zondag 19 oktober
Voor de andere dagen heb ik nog niets, zowel doordeweeks als in de weekenden niet. Ik ben momenteel druk aan het solliciteren voor werk, dus er kan verandering in komen. Maar dat geef ik dan tijdig aan.
SummerRemedy
Geplaatst: 05-09-14 12:51
Doordeweeks kan ik niet, weekenden wel behalve het eerste weekend, als de datum op tijd bekend is ivm vrijvragen
Oke, voor zover er aangegeven is komt er een voorkeur uit voor zaterdag 25 oktober. Met de zondag 26 als tweede en de 19de als derde optie. Ik twijfel alleen heel erg of de bomen nog wel blad hebben dan, omdat ze hier nu al beginnen te kleuren. Probleem is dat eerder in oktober veel mensen niet kunnen en eind september voor mij wat krap wordt.
Dus als jullie denken dat de bomen mee zullen vallen rond 25 oktober dan wil ik die datum wel reserveren. Als we twijfelen zouden we eventueel een datumprikker de groep in kunnen gooien met eind september meegenomen, hoewel dat wel kortdag is.
magda_90
Geplaatst: 08-09-14 12:48
Dat is zo twijfelachtig he? Ook de herfst begint al vroeg. Eind september zou voor mij kunnen, als de rest dat eventueel ook goed vind kan er een datum prikker komen. Anders houden we 25 okt. aan.
[edit] Te snel geoordeeld, het laatste weekend van september kan ik niet.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 08-09-14 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, eind september is ook al heel dichtbij. Nu blijft de vallei wel vrij groen, dat scheelt, maar als alle bomen hun blad al kwijt zijn is de 'Herfst' wat uit de meeting.
Toch denk ik dat de 25ste de beste datum is, wat betreft tijd dat iedereen kan.