Laten we zeggen dat modellen zich tot morgenavond tien uur kunnen inschrijven. Dan kunnen de fotografen gaan stemmen en hebben we dat al gehad. Graag hoor ik dan zo snel mogelijk van mensen die ovb hebben opgegeven of ze kunnen. Ik zal de lijst zo aanpassen. Hoeveel fotografen willen jullie minimaal?
EvaC
Geplaatst: 15-08-14 11:32
Hierbij nog een foto van mijn paardje.
Ik heb helaas geen betere of scherpere foto waar ze helemaal op staat. Ik heb haar nog niet zo lang, dus dit is een uitgelezen kans om mooie foto's van mijn paardje te laten maken.
J_E
Geplaatst: 15-08-14 13:47
Oh leuk! Het schiet al mooi op! Lijkt mij ook handig 4 om 4. Inschrijvingen modellen sluiten dus? Fotografen komen er ook al mooi bij Ik kan ook wel iemand van station Deventer ophalen, maar dan voordat we de paarden inladen. Heb je dus wel een iets langere dag.
Wil je mij en Marjolein (toch?) ook onder voorbehoud neerzetten?
Ja klopt. Super dat je daar aan denkt.
Ik kan helaas niet mee ga met de haflinger op concours dan word het allemaal wel heel erg haasten en daarbij Zalien moet de volgende dag zelf lopen dus ook niet zon goede voorbereiding.
En dit zijn de modellen die we hebben. Ellen is nog onder voorbehoud toch? Dus ik denk dat we moeten stemmen. Zal ik dit lijstje naar de fotografen sturen en zeggen dat ze tot dinsdag kunnen stemmen? Of is dat te snel?