Qua locatie kan ik wel naar soestduinen komen! Qua datum; ik krijg mijn rooster voor Oktober pas rond 10-15 september.. Dus dat kan ik nog niet toezeggen helaas..
Ik ben stom geweest.. kan natuurlijk niet. De kleinste is strakjes nog niet volledig ingeent...sorry, niet bij nagedacht. Leek me erg leuk.
Aartje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-14 09:16
DShots schreef:
Als er mensen die in zuid holland wonen, en niet mee kunnen. Willen jullie mij een berichtje sturen?
Denk je dat in Zuid Holland een betere locatie is dan? Het maakt mij opzich niks uit. Denk dat het gewoon het handigst is als we een plaats doe waar de meeste gewoon naar toe kunnen komen. Maarja.. we hebben nu al mensen uit het Noorden en uit het zuiden.. dus het blijft lastig.
Oké dan blijft dat staan en dan is er nog genoeg mogelijkheid wat betreft aanmeldingen, dus mocht je nog bokkers weten met een pup? Verwijs ze dan even naar het topic
Er is door TS Soestduinen gekozen, ze had alleen gevraagd of ik een goede lijst wou maken zodat iedereen op te hoogte is
Aartje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-14 15:32
kohtje schreef:
Waarom niet in Zandvoort ? Ik heb een border collie pup in de kleur Ee red.
Omdat ik er gewoon vanuit ging dat Zandvoort voor veel mensen te ver is. Maar wat leuk, jij woont ook in Zandvoort? We kunnen eventueel samen 'reizen'?