Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sMieke schreef:Hondje mitsie wil evt wel model staan. Ikzelf lig er als fotograaf even uit. Foto's staan op profiel kan het niet plaatsen via mijn mob
Is er een definitieve datum?
met de datums ben ik momenteel bezig. Ik moet nog een aantal aan datum krijgen maar zoals het er nu uitzien de 20 of 27ste. Een van die 2 had ik een wedstrijd dus word het de anderen maar weet zo even niet uit me hoofd. Ik plaats straks weer en update met verdere informatie

Je geeft 3 mogelijke datums maar je kunt er zelf 1 niet?
mitsie ereprijs schreef:Pas eind van de maand weet ik of ik beschikbaar zou zijn, onder dat voorbehoud zou ik mij wel willen aanmelden als fotograaf. (27 September valt wel samen met Outdoor Brabant).
Wilde zelf graag fietsen omdat 't in de buurt is en ik niet voor elke scheet de auto wil meenemen 
Nou ik bedoelde of je als je op de fiets ging ook hierdoor kwam
(ofja, ergens in de buurt zodat ik aan kan sluiten zegmaar) Ik dacht dat het een ingang in/bij oisterwijk was? Sorry mijn topo is echt heeel bagger
Ik ken alleen de oisterwijkse bossen van buiten maar dat was het dan ook
Als het echt in Moergestel is dan kan ik over Haghorst fietsen en dan kom ik wel in Moergestel. Als we richting Spoordonk moeten zijn dan fiets ik binnendoor direct naar Spoordonk
Ligt er dus aan!
Dan moet je over de weg waar die wei naast ligt waar we toen met Mel in gingen