Jammer Ilse! Het vervoer is inderdaad vaak een lastig punt, en van het OV moet je het hier ook niet hebben.. Leuk Anita! Dan kan zij op de plek van Ilse..
Super rooster! Volgens mij is er niet echt een adres van de Genieput maar de ingang/bospad ligt tegenover de Johannes Postkazerne. Als je dat opzoekt via google en google maps gaat het wel lukken.
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-14 20:01
Je kan het beste de kazerne aanhouden: Johannes Postweg 7, 7973JB te Darp. Als je dan van de van Helomaweg naar de Johannes Postweg (linksaf als je vanaf Havelte(dorp) komt) gestuurd wordt, moet je het grind/zandpad er tegenover ingaan, daar is de parkeerplaats waar je moet zijn. Kaartje: (van iemand anders gejat, ik kan momenteel geen screenies maken..)
Let wel even op dat je eigenlijk daar niet meer mag parkeren hé , ik kom zelf nooit met de trailer dus hoe streng ze controleren weet ik niet .. maar er staan wel borden.
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-14 00:31
die borden zijn weg bij de voorkant/parkeerplaatsje Ben er donderdagavond nog geweest, de verbodsborden hebben ze 150m verderop gezet, richting het zandpad..
Happinez
Geplaatst: 17-08-14 00:35
oo dan is dat veranderd gelukkig. Stonden idd eerst bij de weg, ze zijn er vast achter dat het niet werkte Ze wilden alles naar het nieuwe parkeerterrein hebben.
Alles wat nu gevallen is valt volgende week niet meer! Wat een kakweer was het vandaag. Ben wezen foto's maken, maar de helft van de foto's slaat gewoon helemaal nergens op door alle regendruppels
ik heb even met mijn baas overlegd en ik weet nog niet zeker of ik vrij krijg. Zaterdag was ik sowieso al vrij omdat ik naar Mysteryland ga, maar voor zondag kan het zijn dat ik rond een uur of half 5 nog moet werken. Ik weet niet of jullie het erg vinden als ik dan eventueel wat eerder weg moet, einde van de week weet ik het zeker dus dan zal ik het direct melden
Jij bent ook een mooie Amanda, heul het topic nooit gezien hoor Ik moet ff trailer zien te regelen, de trailer is donderdag beetje in kreukels terug gekomen Trailer op stal vertrouw ik niet maar ga de vrachtwagen even mee vragen als we van het weekend niet op concours gaan.
Hier ook indd. Het ziet er ook wel weer schattig uit Maar die mooie zomervacht duurt maar zo kort
_l_amanda_l_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-14 17:39
Pffff Nien, jij hebt ook gewoon 'n pb gehad hoor Maar euh, we moeten wel even op het weer letten, als het zo stormig en buiig blijft als nu wil ik het graag verzetten... Het lijkt wel wat minder te worden later deze week (vandaag is natste dag v/d week) maar toch...
Dat je er mee bezig was, maar ik wist niet dat het topic al aangemaakt word Ik heb vanmorgen al een zonnedansje gedaan voor het weekend we gaan door met dansen
Ik heb vandaag de manen maar weer even gefatsoeneerd dat stond een beetje wild haha. Hebben jullie de manen liever los of knotten?
NienSCHaap - ik heb geen voorkeur voor los of geknot. Geknot vind ik op portrait foto's bij paarde mooier maar los in een natuurgebied vind ik dan weer mooier dan geknot haha. Ik denk dat je het beste kan doen wat je zelf graag wilt
Pollewopsie 0 Wat ontzettend schattig! Van mij part een dikke ja. Zo leuk die kleintjes!