Erna_ schreef:Ik kan ook niet, ik ga die dag stalgenoten fotograferen bij de sgw in Lisse (ook leuk trouwens!)
Veel plezier allemaal!

Maybritt, de modellen zijn al gekozen zie ik?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maybritt90 schreef:Niet iedereen heeft de datumprikker ingevuld, de datum wordt 21 September
Kan je dan en heb je het niet ingevuld, stuur me een pb dan kom je op volgorde van aanmelden op de reservelijst.
omdat ik 2 fotografen heb die toch kunnen gaat sascha weer naar de modellen lijs.
Als de fotografen dan even willen pben welk model zij liever niet voor de camera zien, dan kunnen we er 8 selecteren.
de Fotografen:
EjuniorJoost
Hamsterfan
Jessie
Jikke
Sanne
Nicole baars
Sharon plugge
xSK
de modellen
Anne met heidi
Anne met amore
Joyce
Marjan
Marjoleine
Maybritt
Nicky
Yoline
Sascha
Yoline_U schreef:Is het misschien handiger om ook de paarden achter de modellen te zetten? Ik heb namelijk 2 paarden ingeschreven, maar weet niet of dat nu duidelijk is omdat ik maar 1 keer in de lijst sta.
Maybritt90 schreef:Niet iedereen heeft de datumprikker ingevuld, de datum wordt 21 September
Kan je dan en heb je het niet ingevuld, stuur me een pb dan kom je op volgorde van aanmelden op de reservelijst.
omdat ik 2 fotografen heb die toch kunnen gaat sascha weer naar de modellen lijs.
Als de fotografen dan even willen pben welk model zij liever niet voor de camera zien, dan kunnen we er 8 selecteren.
de Fotografen:
Marcato
Hamsterfan
Jessie
Jikke
Sanne
Nicole baars
Sharon plugge
xSK
de modellen
Anne met heidi foto
Anne met amore foto
Joyce foto
Marjan foto
Marjoleine foto
Maybritt foto linker paard
Nickyfoto
Yoline foto
Yoline vriendin foto
Sascha foto
Maybritt90 schreef:Maybritt90 schreef:Niet iedereen heeft de datumprikker ingevuld, de datum wordt 21 September
de Fotografen:
Marcato
Hamsterfan
Jessie
Jikke
Sanne
Nicole baars
Sharon plugge
xSK
de modellen
Anne met heidi foto
Anne met amore foto
Joyce foto
Marjan foto
Marjoleine foto
Maybritt foto linker paard
Nickyfoto
Yoline foto
Martinefoto
Sascha foto
de Fotografen:
Marcato
Hamsterfan
Jessie
Jikke
Sanne
Nicole baars
Sharon plugge
xSK
de modellen
(( Anne met heidi foto
Anne met amore foto ))