Fotomeeting Schoorl op 6 Juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:11

Ik zou ook graag mee willen als fotograaf! Het is wel mijn eerste keer dat ik op een fotomeeting ben en ik moet nog even een 70-300 lens regelen maar dat komt wel goed. Zet mij nog heel even op misschien want ik moet nog wel even een auto regelen :D

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 18:48

Citaat:
Fotomeeting
Datum: 6 juli
Plaats: Schoorl

Dit is de locatie:Afbeelding

Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's :j.

Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline95enile - Eline
2. Darkadia - Karen - http://www.facebook.nl/karensillusionsphotography
3. xcarlos - Marit- http://carlophotography.weebly.com/
4. Strasshorse - Keeley - http://www.pwshots.weebly.com
5. Kimmm94
6. Hes_Han - misschien
7.
8.
9.
10.

Fotografen zijn nog van harte welkom!

Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. xDorientj - Dorien - Epona - Foto
2. Christel - Yinske - Fries - FotoFoto
3. Zerlina - KWPN merrie van 1.70 m FotoFotoFoto
4. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
5. Hyppolyte - Mandy - Jamie
6. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
7. Marijke - Pride
8. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
9.
10.

Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Er kunnen nog 2 modellen mee!

Dit is het voorlopige schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen. Ik heb momenteel nog 1 plek vrij in de middaggroep.
[ Afbeelding ]

Christel is naar de middaggroep gegaan vanwege vervoer, en Hes_Han staat op de lijst.

Ik ga morgen even kijken naar hoeveel mensen er nog mee kunnen in de auto ;)

Tanja_14

Re: Fotomeeting Schoorl op 6 Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:28

Zie t schema nu pas hihi, maar is het misschien mogelijk dat ik in de middag groep kan? Ivm verschillende redenen, mocht dat echt niet kunnen dan zien we wel weer!

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 13:37

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 22:00

eline95enile schreef:
Citaat:
Fotomeeting

Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's :j.

1. eline95enile - Eline
5. Kimmm94
6. Hes_Han - Ac Kuiper fotografieFacebook Instagram
7.
8.
9.
10.

6. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
7. Marijke - Pride
9.
10.

Reserve modellen:
1. CHILLD - Marit - Wodan en Martje V van de West-Friezehof - Barokke friezen - blijft reserve staan totdat er echt niemand meer kan

Dit is het voorlopige schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen.
Afbeelding

Ik heb je gegevens toegevoegd Anne, en Tanja, je staat in de middaggroep, dat kon nog precies ;)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:40

@Eline Als er in de ochtend geen modellen meer bij komen, zouden we dan niet gewoon in duo's fotograferen ipv fotograaf met half uur niks? ;) Hebben we meer tijd voor longe/rijden/lunch.
Vind het zelf wel leuker samen met iemand omdat de meetings ook bedoeld zijn van elkaar te leren :)

@modellen: hebben jullie extra handjes mee?

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 17:23

Ik ben het met Darkadia eens, dat is best een goed idee!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:15

Dat was ik ook van plan ja, alleen wil eerst even afwachten of we nog meer modellen krijgen ;)

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:31

Aaaah fijn dat ik smiddags kan! Ik neem een extra handje mee hoor! M'n moeder nog wel even goed overhalen _/-\o_

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:00

hallo allemaal, ik zie dat mijn berichtje niet goed uitkomt omdat het modellen aantal al terugloopt, maar ik moet helaas afmelden! Mijn paard is niet in orde en met bloedprikken komt een chronische ontsteking uit. Grote kans dat ze een maagzweer heeft. Dus eerst opknappen en dan ga ik haar sowieso niet in een andere omgeving brengen. Het is een stresskikker en dat moet ze nu juist net niet hebben. De week erop ga ik op vakantie, dus ze staat gewoon een tijdje op rust.
Heel jammer, maar ik wens jullie natuurlijk allemaal veel plezier en tot een volgende keer.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:02

Ik zou eventueel wel meewillen (eerste fotomeeting, spannend! :):) ) als model met mijn Haf.
Even voor de zekerheid: 6 juli is op een zondag toch?

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:32

Ik kreeg een berichtje van Heleen of ik mee wilde met Rohan en dat wil ik op zich best, kost alleen wel wat moeite om hem toonbaar te maken dus niet te vroeg hihi

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:45

Bij mij ook hoor, zelfs na 3x staart soppen is hij nog niet wit!

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:18

Afbeelding

Rohan, en ik woon er tegenover dus ik kan zo nog wat uit de weide plukken mocht dat nodig zijn.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:27

Die is gaaaaaaaaaf!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:39

Zeker die tinker is onwijs gaaf :)

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:46

Mocht iemand me dan willen helpen wassen omdat jullie hem zo leuk vinden :P

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:58

eline95enile schreef:
Fotomeeting

1. eline95enile - Eline
5. Kimmm94
7.
8.
9.
10.

7. Marijke - Pride
9. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger
10. Caira - Lonneke - Rohan

Reserve modellen:

Dit is het voorlopige schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen.
[ Afbeelding ]

Ik zie nu pas dat er al iemand op de reserve lijst stond...

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 00:07

Oeh, zie nu dat ik ook naar deze meeting toe kan! Alleen maar leuk. En toch lijkt het me ook gaaf om zelf te fotograferen dus ik weet niet of jullie het goed en handig vinden maar als ik het thuis even overleg kan mijn moeder misschien marano mee naar huis nemen na de shoot en kan ik blijven om s middags te fotograferen?

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 00:09

Zie dat er ook nog 2 plekken vrij zijn in de ochtendgroep dus misschien wil mijn moeder wel mee met haar pony... Ik vraag het haar morgen, en dan laat ik het weten. :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 00:13

Laten we de groepsindeling en quotes daarvan even bij eline laten, anders wordt het wel erg onduidelijk zo.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 07:05

Eh ja sorry! :Y)

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:53

Mijn moeder kan toch niet mee, dus zelf fotograferen wordt hem niet. Dan bewaar ik dat voor een volgende meeting. :)

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:00

Helaas luitjes jullie zullen het zonder rohan moeten doen. Schijnbaar ben ik ondanks een persoonlijke uitnodiging toch niet welkom... Wie hem toch op de foto wil zetten is natuurlijk altijd welkom bij mij. Rest mij wel om jullie heel veel plezier te wensen!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 21:40

Citaat:
Fotomeeting

Er zijn 2 adressen, vlak naast elkaar waar geparkeerd kan worden. De eerste is de Wagenmakersweg, in Groet. https://www.google.nl/maps/dir/Wagenmak ... 8587?hl=nl
Dit is een parkeerplaats, maar wel heel smal. Zeker de weg terug met de trailer is niet gemakkelijk.

Anders kun je langs de kant van de weg parkeren op Achterweg 2 in Groet. Dit is langs de kant van de weg, maar is wel te doen qua ruimte.
http://i.imgur.com/QjfKEtB.jpg

1. eline95enile - Eline
5. Kimmm94
7.
8.
9.
10.

1. SamLoveRoos - Biscaja
3. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - Foto
4. Hyppolyte - Mandy - Jamie
5. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
6. Marijke - Pride
7. Daimler - 6 jarige KWPN-ruin, loopt M1 dressuur FotoFoto
8.
9.
10.

Reserve modellen:

Er kunnen nog modellen mee!

Dit is het schema: Mocht je liever ergens anders willen of willen wisselen zou ik dit graag zo snel mogelijk willen horen. Als er lege plekken blijven zal de tijd van de ochtendgroep iets later worden, en de tijd van de middaggroep iets eerder af zijn. Maar dat is nog even afwachten natuurlijk.
[ Afbeelding ]

Aanvullende info

Fotografen:
Er wordt verwacht dat jullie minimaal 5 foto's op klein formaat aanleveren met naam/logo per model (Binnen 8 weken na de meeting). Eventuele bestellingen en kosten worden onderling afgesproken tussen het betreffende model en fotograaf.
Meenemen: Cameragear (lenzen, body, tas), voldoende geheugenkaartjes, volle accu, reflectiescherm (indien aanwezig), paraplu/tasje voor als er wat regen valt.

Modellen:
Zorg dat je paard schoon is, vlechten mag, hoeft niet. Gebruik een mooi schoon halster/hoofdstel, meerdere mag. Gebruik het liefst dunne teugels of hengstenketting ivm makkelijker weg shoppen. En natuurlijk zelf leuke/nette kleding, cap e.d. mee nemen. Voor degenen die te paard komen, hierdoor kan je afdruk hebben van je dekje, dus wees op tijd, dan kun je die nog beetje weg poetsen :)
Kijk ook van te voren alvast of je bepaald type foto's hebt die je graag zou willen, zodat je ter plekke ook suggesties kunt doen aan de fotograaf.
Meenemen:
- Poetsspullen. Denk hierbij aan babydoekjes om even snel de ogen of neus schoon te maken (en borstels).
- Een helpende hand (indien mogelijk). Diegene kan bijvoorbeeld je paard even vasthouden, snel wat wegpoetsen, helpen dragen van je spullen of tijdens het fotograferen je paard attent houden/maken.
- Mocht je iets hebben waarvan je weet dat je paard er leuk van gaat kijken (plastic zakje, rammelaar oid) neem dit dan vooral mee!

Ik heb alles ge-updatet.

Ik zou nog heel graag de telefoonnummers willen ontvangen zodat ik 2 dagen van te voren een groepswhatsapp aan kan maken (als je daar niet in wilt, zou ik het fijn vinden alsnog je telefoonnummer te krijgen zodat ik je kan bellen als er iets is, maar dan plaats ik je uiteraard niet in de whatsapp).