Animo voor afwijkende fotoshoot op prachtige locatie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:57

Wow! Wat een knapperds, het idee wordt steeds leuker :D

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:19

Anoli schreef:
Oh nee niet dit weekend een aanmeldtopic openen hoor... dan zit ik op een camping zonder internet... -O-

Dit was echt mijn gedacht, mar dan met woensdag tot en met vrijdag omdat ik met school ga kamperen :+

Anoli

Re: Animo voor afwijkende fotoshoot op prachtige locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:24

Ja pinksteren is echt een weekend dat ik nooit online ben vanwege kamperen...

Dus ik zou echt balen als het net het pinksterweekend een topic voor geopend wordt -O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:26

Hier ook een fotografe met veel interesse. :j

Ik ken de foto's en verhalen en het lijkt mij werkelijk prachtig!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 20:57

Ik vermoed dat het maar zo halverwege volgende week of later kan worden, voor er echt een aanmeldtopic komt. Ik wil de boel organisatorisch rond hebben, voordat ik een aanmeldtopic open. Dan kan alle belangrijke info ook meteen in de OP komen te staan.
En organisatorisch moet de boel dan dus wel eerst duidelijk zijn... Druk mee bezig, maar dat kost even tijd.

(Datum, tijd, aantallen modellen, aantallen fotografen, voorwaarden, wijze van kiezen modellen, adres, voorbeeldfoto's van locaties, wie de fotografen "rondleiden", hoe dat precies gaat, nadenken of fotografen op volgorde van inschrijving gaat of anders, etcetera)

Ik wil in ieder geval ook duidelijk proberen te krijgen wie er echt voor gaan, en dus alles op alles zetten om vervoer te regelen, en wie "zomaar" aanmeld.
Dus daar moet ik ook nog even over nadenken, hoe ik dat "uitfilter". Afhakers zijn er altijd, maar die heb ik natuurlijk het liefst zo min mogelijk...
En voor last minute model-afhakers, zorg ik dus ook dat ik nog iets achter de hand heb, zodat we wel echt voldoende interessante paarden hebben.

Druk, druk, druk dus...

Maar wel leuk! :-)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:02

Hier een eigen auto dus reken maar dat ik kom, als ik er bij zit :j

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:06

Ik vroeg voor een weekendje van maken. Maar moet nu wel even mooie foto's van haar maken heb haar et nog niet mooi opstaan.

Maar hopelijk niet het weekend van 24 augustus dan kan ik niet vanwege keuringen

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:35

Ik heb vervoer kunnen regelen dus ik zou heeeeel graag mee willen en ook echt!! Als het maar niet 1 tot en met 8 aug is dan ben k op vakantie haha!
Dus k hoop keihard dat ik mee mag haha!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:36

Ik heb een eigen autootje, dus vervoer moet goed komen :).

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:36

Anoli schreef:
Hier een eigen auto dus reken maar dat ik kom, als ik er bij zit :j

Dito, uiteraard zolang de datum het toelaat. :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:44

Als ik als fotograaf mee mag dan zouden er mensen mee kunnen rijden als het op de route ligt. Ik woon omgeving Rotterdam.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:48

Ik heb hopelijk tegen die tijd mijn eigen rijbewijs en anders is er vast iemand waarmee ik mee zou kunnen rijden een stuk mocht ik meemogen als fotograaf! O:) En anders m´n moeder maar heeel lief aankijken haha.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:51

Zowel als fotograaf en als model zie ik het idee wel zitten!

Toevoeging: alleen de datum kan een probleem zijn voor ons. Auto en trailer is geen probleem. Kan eventueel fotografen meenemen vanaf deze regio.
Laatst bijgewerkt door Fairytail op 02-06-14 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 21:51

Oke, auto's is duidelijk... :D :D :D
Dat bedoelde ik niet echt... Maar wel grappig om te lezen. :D

Kern is dat het het leukst is als er mensen meegaan die echt graag willen, en die zich dus beseffen dat dingen wat anders lopen dan dat men misschien gewend is.... Basisplaatje staat duidelijk in de OP. En ook dat er -zowel bij de modellen als de fotografen- niet te veel afhaakjes zijn.
Maar goed, misschien geldt dat wel gewoon echt voor iedereen! +:)+

Ik heb in ieder geval contact gehad met de 2 mensen die actief fotograferen bij "mij" op stal. En ook zij zien dit zitten. Nog even kijken naar handige datums, maar er zal dus sowieso iemand met de fotografen meegaan die alle locaties kent en weet te vinden. Wel zo prettig. Zowel in de fotografen groep als bij de modellen is dus altijd iemand die de omgeving kent. En ik zorg -uiteraard- dat we elkaars nummers hebben, zodat er contact blijft.

Nog steeds druk bezig achter de schermen dus...

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:54

Wauw wat een super leuk concept! Dit lijkt me echt leuk om met mn paard aan mee te doen en eventueel nog een nachtje en dagje aan vast te plakken daar! Ik ben erg benieuwd.. :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:04

Oh, Silas is gaaf!

Ben benieuwd naar de foto's van de locaties.
Neem trouwens aan dat de modellen op Tweety en Silas na gekozen gaan worden door de fotografen? Toch?

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:10

Dit is eens een leuk idee en het is zelfs bijna om de hoek! Ik heb wellicht nog een leuk model, Is een arabier (weet niet of het een 100%) arabier is maar op vreemd terrein laat hij het wel echt zien. Ik zou alleen niet weten of hij interessant is voor jullie. Ik kan wel even een foto opzoeken van hem als er geinteresseerden zijn.

Ik denk dat na de landgoedfair het beste uitkomt :j In ieder geval voor mij wel. Maar het hangt wel bij mij puur af van de datum want ik ben ook rond die tijd jarig en Horse event staat ook op de planning.

Mooie plekjes zijn er zeker want ik ben er al vaak genoeg geweest maar je moet wel goed zoeken.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:12

Ik krijg er echt al onwijs veel zin in. Ik hoop dat ik mee kan :)
Zo te lezen ook een hoop regelwerk, hopelijk lukt het allemaal!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:15

Vind het zo gaaf idee! Hopelijk ben ik optijd met aanmelden als fotografe want deze wil ik echt niet missen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:16

Ik zou idd ook rekening houden met HE...ik zou het erna doen. Er gaan veel bokkers (en boktpaarden) het hele weekend naar HE dus dan zou je zomaar veel mooie modellen en fotografen mislopen.

HE is 12/13/14 september.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:16

Ik wacht de details af, maar wil zeker mee. Wat goed TS dat je het allemaal zo tot in de puntjes wil regelen! :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:24

Ik heb nog niet zoveel speciale dingen in mijn portfolio die is ook nog maar klein dus mocht het gaan dan pak k deze kans met beide handen haha!
vriendlief wilt me brengen dus ook fijn :)

Ts, complimenten voor je ontzettend goeie organisatie!!

thea1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:25

wat een gaaf idee, ik hoop dat je dit nog eens organiseerd want zou heel graag mee willen als model. Mijn merrie heeft tegen die tijd nog haar veulen aan de voet en kan dan nog niet zo lang zonder elkaar. Maar zeker interesse.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:38

Bellatrix schreef:
Ik zou idd ook rekening houden met HE...ik zou het erna doen. Er gaan veel bokkers (en boktpaarden) het hele weekend naar HE dus dan zou je zomaar veel mooie modellen en fotografen mislopen.

HE is 12/13/14 september.

Waarom erna?? Wat is er mis met ervoor??

Als fotograaf zou ik er wel bij willen zijn maar zoals gezegd: ik hoef geen portfolio te bouwen en ik ben ook niet van de mooie, gemaakte plaatjes. Mijn stijl is meer de rauwe werkelijkheid in al z'n facetten, minimalistisch vastgelegd en, bij voorkeur, zonder nabewerking.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat mensen wel mooie plaatjes willen (en een portfolio) en daar is ook helemaal niks mis mee; ik wil alleen aangeven dat ik op een andere wijze te werk ga.

Mocht er bijvoorbeeld interesse zijn in chemische vastlegging van zaken, dan kan daarvoor ook gezorgd worden.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:52

Word er dan gekeken naar snelheid van aanmelden? -O-
Ik zou een loting eerlijker vinden voor de fotografen. Zo maken degene die er niet als eerste bij zijn ook een kans :j