Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aanmeldingen: schreef:Lijstje niet quoten / Boktnaam - Naam - Studioset - Onderwerp presentatie
Deelnemers worden uitgekozen obv kennis & ervaring en onderwerp van presentatie
Fotografen met een studioset:
- Bagheera_206 - Richard - 2x500Ws / 2x250Ws / 1x100Ws + Achtergrondset - Lichtmeten | Tetheren met USB/Eye-Fi
- chanelle14 - Chanelle - 2x???Ws + Achtergrondset - ???
- _Jessie - Jessie - 2x300Ws / 2x200Ws + Achtergrondset - 4 Basisprincipes / Glans, kleur, structuur en vorm
Strobistfotografen:
- Yvettee - Yvette - ???
- Leverage - Kim - Productfotografie
- JAZZ4ff - Frans - Poses modellen
- Leonyr - Leonie - Achtergrondset - Omgaan met huisdieren in de studio | behelpen met weinig materiaal
Fotografen (nog) zonder flitsers:
- kani_ejj - Elvira - Composities huisdieren
- EngeltjeS - Devica - ???
- Marcato - Suus - ???
Begroting schreef:10 Euro per fotograaf
5 Euro per hondenmodel
5 Euro per mensenmodel
Met 6 fotografen, 2 honden en 2 modellen hebben we dan 80 euro waarvan we waarschijnlijk 50 euro kwijt zijn voor een accomodatie en 30 euro voor een MUAH.
Seni schreef:Mijn studio kan ook gewoon mee, heb alleen geen achtergrondsysteem meer, wel nog een groot zwart doek.
Mijn inschrijvingmoet ik nog doen. Ben er nog niet helemaal aan uit welke uitleg ik wil gaan geven.
_Jessie schreef:Ik heb helaas maar 1 set ontvangers voor mijn studioMaar kan gewoon gewisseld worden.
_Jessie schreef:ooo zo bedoel je. Ja ik heb 1 zender en 1 ontvanger voor 4 filterse, Ik heb alles voor Jinbei, mijn zender zat bij de pakket. Of hij een andere set zou triggeren weet ik niet
MadelonSunny schreef:Afhankelijk van de locatie heb ik 2 Teckels in de aanbieding. Eventueel ook nog 2 Gerbils maar die zijn niet zo'n fan van stil zitten
Bagheera_206 schreef:Pssssssst... Je kunt geen modellen opgeven voor deze meeting.Als de fotografen bekend zijn gaan we zelf op zoek, maar toch bedankt voor je aanmelding.
MadelonSunny schreef:Afhankelijk van de locatie heb ik 2 Teckels in de aanbieding. Eventueel ook nog 2 Gerbils maar die zijn niet zo'n fan van stil zitten
chanelle14 schreef:Ik ga thuis even kijken welke lampen ik precies heb, ik dacht van Falcon Eyes.
Verder vind ik het nog lastig om te bedenken wat ik uit wil leggen, ik heb namelijk niet zoveel ervaring.
Als iemand leuke ideeën heeft voor simpele dingen, hoor ik het graag.
chanelle14 schreef:Sorry, sorry, ik vergeet telkens om te kijken.
Het is model SS-110BHeb je daar iets aan?
Aanmeldingen: schreef:Lijstje niet quoten / Boktnaam - Naam - Studioset - Onderwerp presentatie
Deelnemers worden uitgekozen obv kennis & ervaring en onderwerp van presentatie
Fotografen met een studioset:
- Bagheera_206 - Richard - 2x500Ws / 2x250Ws / 1x100Ws + Achtergrondset - Lichtmeten / Tetheren met USB/Eye-Fi
- chanelle14 - Chanelle - 2x110Ws + Achtergrondset - ???
- _Jessie - Jessie - 2x300Ws / 2x200Ws + Achtergrondset - 4 Basisprincipes / Glans, kleur, structuur en vorm
Strobistfotografen:
- Yvettee - Yvette - ???
- Leverage - Kim - Productfotografie
- JAZZ4ff - Frans - Poses modellen
- Leonyr - Leonie - Achtergrondset - Omgaan met huisdieren in de studio | behelpen met weinig materiaal
Fotografen (nog) zonder flitsers:
- kani_ejj - Elvira - Composities huisdieren
- EngeltjeS - Devica - ???
- Marcato - Suus - ???
Begroting schreef:10 Euro per fotograaf
5 Euro per hondenmodel
5 Euro per mensenmodel
Met 6 fotografen, 2 honden en 2 modellen hebben we dan 80 euro waarvan we waarschijnlijk 50 euro kwijt zijn voor een accomodatie en 30 euro voor een MUAH.
_Jessie schreef:Ik kan wel kanalen instellen op mijn ontvangers maar mijn ervaring is dat daar meer drama van komt dan nietzo heb ik mijn eerste set al een keer terug kunnen brengen. Die bleef misfire-en.
Maar zal eens kijken of ik het op kan zoeken. Want mijn ontvanger is inderdaad wel universeel dus grote kans dat de andere set mee gaat jaTenzij de ruimte groot genoeg is natuurlijk haha