Fotomeeting 9 juni Oude Hof, Bergen NH! Fotografen gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 15:12

Komt hier op bokt ook het schema Karen?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 15:33

Uiteraard!

Bij deze het schema: Fotolocaties zijn terug te vinden op het eerder geplaatste kaartje. Hier kan uiteraard wel iets vanaf geweken worden mits zowel model als fotografenteam dit willen, en dit te doen is met de drukte in het bos.
Dit is ook de reden dat ik heb gekozen voor min of meer 'vaste' plekken, zodat we een beetje verspreid zitten, en dus zo min mogelijk tot last zijn voor andere recreanten. Ook is er op deze plekken genoeg ruimte om te passeren. Daarbij is er zo voor elk model en fotograaf variatie in de foto's door verschillende achtergronden en is het dus minder afhankelijk van wat de fotograaf wil.
Voor het rijden kan gekozen worden om gewoon rondje oude hof te rijden en dat de fotografen zelf hun favoriete plekje kiezen voor actiefoto's.
Mezelf heb ik bewust samen met iemand gezet, voor het geval ik even ergens moet bemiddelen met boze wandelaars oid dat er niet ineens een model zonder fotograaf zit!

Afbeelding

Afbeelding

eline95enile

Re: Fotomeeting 9 juni Oude Hof, Bergen NH! Fotografen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:39

Super schema!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 20:15

darkadia schreef:
Uiteraard!

Bij deze het schema: Fotolocaties zijn terug te vinden op het eerder geplaatste kaartje. Hier kan uiteraard wel iets vanaf geweken worden mits zowel model als fotografenteam dit willen, en dit te doen is met de drukte in het bos.
Dit is ook de reden dat ik heb gekozen voor min of meer 'vaste' plekken, zodat we een beetje verspreid zitten, en dus zo min mogelijk tot last zijn voor andere recreanten. Ook is er op deze plekken genoeg ruimte om te passeren. Daarbij is er zo voor elk model en fotograaf variatie in de foto's door verschillende achtergronden en is het dus minder afhankelijk van wat de fotograaf wil.
Voor het rijden kan gekozen worden om gewoon rondje oude hof te rijden en dat de fotografen zelf hun favoriete plekje kiezen voor actiefoto's.
Mezelf heb ik bewust samen met iemand gezet, voor het geval ik even ergens moet bemiddelen met boze wandelaars oid dat er niet ineens een model zonder fotograaf zit!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

'

Hier nog even een kaartje in wat meer detail:
http://i116.photobucket.com/albums/o26/darkadia/Fotomeeting%20Bergerbosch%20Oude%20Hof/Mogelijke%20fotolocaties%20en%20parkeerplekken/55e28384-1d00-4cf7-9344-8b6daf51e818_zpsaf660120.jpg
En in dit album staan de modellen en foto's van de diverse plekjes! http://s116.photobucket.com/user/darkadia/library/Fotomeeting%20Bergerbosch%20Oude%20Hof

Voor vragen kun je me Appen, SMSen of PB'en! Mocht je onverhoopt niet mee kunnen of willen, dan hoor ik dat graag voor 1 juni!!

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 20:17

Is die Evy in het schema mijn Evy? Voor het geval dat mensen uitvallen, ik kan geen rijfoto's doen, omdat Evy nog erg druk is onder het zadel!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 20:43

Vraagje waar laten we onze zadels?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 21:29

@JuliaKamm je hebt een PB ;) Is n andere Evy.
@Lailapri Daar was ik ook niet niet helemaal uit. Bij plek 9,10,11 zijn wel wat boomstammen in de berm, en hier en daar bij ingangen van die hekjes, maar die hekjes lopen natuurlijk veel mensen langs en willen er wel zich op hebben...
K zat te denken om n fleecedeken en nog n gewone deken mee te nemen, zodat we ze daarop kunnen leggen en dan de ander er overheen ter bescherming, en handigst is dan denk ik bij plekje 9,10,11 omdat daar altijd iemand is...Maar als iemand een beter idee heeft?

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:00

Wauw! Ziet er goed uit zeg! :D Ben heeeel benieuwd! En nu maar hopen dat het superrrr mooi weer wordt! :D

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:28

en hopen dat er by dream niets gedaan word in zijn mond hij moet 6juni naar de tandarts deze komt voor alleen meerdere paarden op stal en dat is dus deze datum...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 19:58

Dapnik gaat proberen zo dicht mogelijk bij t bos te parkeren met haar bestelbusje (parkeerplaats paddenpad)
Als er nog andere fotografen zijn met auto die kans zien daar ergens te parkeren graag natuurlijk! Dan kunnen we daar het tuig enzo voor het rijden in doen :)
@a_man anders ga je toch gewoon bitloos? ;) of alleen portret desnoods en wat aan de hand rennen ;)

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:12

Bitloos maar niet :p
Aan de hand kan wel of longeren aan het halster..

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:15

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:53

Ik kan de foto helaas niet zien, Ivanka. Ben heeel benieuwd naar de mooie modellen, de locaties en de foto's die eruit gaan komen! Woehoee! :D

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:01

MZorro schreef:
Ik kan de foto helaas niet zien, Ivanka. Ben heeel benieuwd naar de mooie modellen, de locaties en de foto's die eruit gaan komen! Woehoee! :D

Zo wel? :)
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 18:45

Leuk Vanky! Ik had op photobucket ook een album met wat foto's van de diverse locaties om een impressie van locatie te geven ;)
@Lailapri jij zat mogelijk met vervoersprobleem, weet je daar al meer over??

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:16

Oja! Nu zie ik hem wel en had hem ook op facebook langs zien komen, hihi. Hele mooie foto! :D
En lekker groen :)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:07

Ik rijd trouwens sinds kort altijd bitloos buiten, dus portretfoto's worden gewoon met bithoofdstel, maar de rijfoto's met bitloos (waarschijnlijk een hackamore). :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 11:21

Prima hoor! Optoming is aan het model, enige verzoekje is om een zo dun mogelijke lijn/teugel te gebruiken bij de portretfoto's omdat die gemakkelijker weg te werken zijn :)

Ander vraagje, is er iemand die kans zien een mestboy mee te nemen? Niet dat we onze mest op moeten ruimen, maar is wel makkelijk om t even te verplaatsen als een van de paarden besluit op fotoplekje te gaan mesten ;)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 11:32

Ik heb ook een hele berg tuig die ik mee zou kunnen nemen.
Ik neem sowieso ook een hengstenketting mee :)

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 13:34

Daydream gaat volgende week naar de tandarts dus ik kan mooi mee :D

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 14:53

Kan wit chabrak en witte bandages voor de foto? Of wordt dit te flets

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 15:05

A_man: mijn ervaring is dat het met een donkere achtergrond heel snel flets lijkt inderdaad, lichtere achtergrond en een zonnetje daarin tegen kan het wel heel mooi en chique staan

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 17:48

Lara schreef:
Ik heb ook een hele berg tuig die ik mee zou kunnen nemen.
Ik neem sowieso ook een hengstenketting mee :)

Oeh zou ik je hengstenketting kunnen lenen? :) Want ik heb hele dikke teugels en zijn volgensmij niet erg makkelijk om weg te werken :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 17:59

Ik heb ook een hengstenketting bij me met witte nylon lijn eraan...En n paar dunne zwarte leren teugels.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 18:34

Ik wil mijn hengstenketting waarschijnlijk wel liever bij mezelf houden zodat ik alles gewoon netjes met ketting heb :) Maar moet even kijken voor je Joey, heb er nog wel een ergens liggen geloof ik die je zelf kan lenen :)