Fotomeeting Leersum Part III - 6 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Re: Fotomeeting Leersum Part III - 6 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:06

Ik ook! :D

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:33

Sorry dit is de eerste keer dat ik (meedoe) met een fotomeeting. Sta ik nu dan dus 1e reserve?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 12:22

Dus... even weer een paar dingen.

Helaas zit ik al een maand op een antwoordpb van janneke584 met Alex te wachten, dus sorry.. het plekje gaat dan toch echt naar een ander.

Als mensen aankomend weekend nog steeds niet bevestigd hebben (per pb met telnr!) , ga ik mensen van de lijst afhalen. :j Zeker omdat nog niet iedereen van de modellen bevestigd heeft en ik dus nog wel een afmelding verwacht heb ik er voor deze ene keer 9 modellen van gemaakt.. Dani wilt graag mee dus ik gun het haar ook.. En wie weet wordt het dus gewoon weer 8. ;)

Vorig jaar in juli was het bloed.. en dan ook echt bloedheet op de meeting bij Leersum. Daarom wil ik dit jaar eigenlijk alleen maar portret + actiefoto's doen. Het moet ook gewoon leuk blijven voor de paarden.. sorry voor de mensen die eigenlijk wel graag rijfoto's wilde hebben, maar jullie hoeven maar een dagdeel en de fotografen staan er langer en uit ervaring van vorig jaar.. dan hebben we het ook echt wel gehad.

Heb ook ipv de normaal gesproken 20min per portret ronde die ik doe, er 15 van gemaakt. Locatie is niet zo groot als bijvoorbeeld Hulshorst of Kootwijk dus looptijd reken ik al niet mee. Als er mensen zijn die wel heel graag 20min willen hoor ik dit wel graag.

De pauze voor de fotografen is wat langer.. ook wegens kans op de hitte, iedereen wil wel even bijkomen. En dan kan ik ook nog gauw even een broodje eten voor ik naar de parkeerplaats loop om de volgende groep te halen. :Y)

Ik hoop dat jullie het met deze beslissingen eens zijn en anders hoor ik het graag.

Reserve fotografen
1. MissShet
2. kani_ejj

Modellen met foto:
1. shettepret - Stapper
2. Sanne - Sandro
3. AmberB_ - Calippo
4. Rosemarijn - Stevie Boy
5. moonforever - Pablo
6. Marjoow - Winston
7. renate85 - Ben
8. Eeffii - Bachelor Boy S
9. Dani199764 - x

Afbeelding
Heb even een nieuwe opzet voor het schema gemaakt, mijn eerste opzet vond ik toch soms wat lastig kijken.. tenminste, dat kreeg ik vaker te horen :') Is dit beter zo? Wisselen met ochtend-middaggroep kan nog hoor.

http://leersumseveldpartiii.weebly.com/

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:27

Mocht het niet zo warm worden is er dan wel ruimte voor rijfotos? Ik ga namelijk niet voor actiefotos. Het is niet mijn paard en los tussen draadjes of aan een longeerlijn durf ik niet aan.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 12:30

Als je de spullen daar op de plek onder de bekende grote boom legt en snel kan opzadelen dan mag er ook wel gereden worden in plaats van de actiefoto's. Maar ieder geval niet beide.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:31

Nee opzadelen duurt nooit lang. Dan ga ik sowieso voor rijfotos ipv actiefotos. Fijn dat dat kan! Ik ga nog even Renate contacten en anders verder zoeken naar vervoer.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:21

Ik heb op 2 mei in het topic gereageerd dat ik gewoon mee kon met Alex

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:33

Ik ben er ook gewoon bij met Stapper

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 16:50

Toen de meeting nog in april was, was het mij ook vaak vrij onduidelijk of je het nou wel of niet wist of je nou kon.. en bij deze meeting hetzelfde. Dan ja, dan weer navragen.. heb toch echt gevraagd om mij een duidelijke PB te sturen als je het 200% zeker wist en met telefoonnummer erbij. Het houdt voor mij ook een keertje op om tig keer er achteraan te PB'en.

Is goed hoor Marjolijn, de spullen leggen we ook standaard onder een grote boom daar in het zichtveld voor iedereen en echt maar een paar stappen uit de buurt dus dan is het geen probleem als je wilt rijden ipv los. :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:04

mocht ik mee gaan, sta nog als reserve kan ik met jou mee rijden cynn ?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 17:08

Tessa rijdt als het goed is (goed onthouden dit keer of niet :') ? ) met mij en mijn vader mee en dan hebben we ook nog paaltjes enz in de auto liggen. Dus weet niet of dan een 4e persoon past.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:13

Cynn schreef:
Tessa rijdt als het goed is (goed onthouden dit keer of niet :') ? ) met mij en mijn vader mee en dan hebben we ook nog paaltjes enz in de auto liggen. Dus weet niet of dan een 4e persoon past.

Yesh O:)

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:15

Cynn schreef:
Toen de meeting nog in april was, was het mij ook vaak vrij onduidelijk of je het nou wel of niet wist of je nou kon.. en bij deze meeting hetzelfde. Dan ja, dan weer navragen.. heb toch echt gevraagd om mij een duidelijke PB te sturen als je het 200% zeker wist en met telefoonnummer erbij. Het houdt voor mij ook een keertje op om tig keer er achteraan te PB'en.

Is goed hoor Marjolijn, de spullen leggen we ook standaard onder een grote boom daar in het zichtveld voor iedereen en echt maar een paar stappen uit de buurt dus dan is het geen probleem als je wilt rijden ipv los. :)

Ik heb een pb gestuurd met mn telefoonnummer? En er stond nergens dat ik dat in een pb moest bevestigen. Ik zou het uiterlijk dat weekend laten weten en had voor het weekend al in het topic gereageerd dat ik mee kon. En in april kon ik vanaf het begin gewoon mee? Dus voor zover ik kan zien heb ik overal gewoon netjes op tijd gereageerd...

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:16

oh oke, dan rij ik zelf met de auto :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 17:20

Ik heb toch echt gevraagd aan iedereen per PB alles door te geven. Zoals ik het bij iedere meeting altijd gedaan heb, kunnen meerderen fotografen hier wel voor mij bevestigen. :)

Sorry kani_ejj maar een volle auto is een volle auto haha :P

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:28

Cynn schreef:
Ik heb toch echt gevraagd aan iedereen per PB alles door te geven. Zoals ik het bij iedere meeting altijd gedaan heb, kunnen meerderen fotografen hier wel voor mij bevestigen. :)

Sorry kani_ejj maar een volle auto is een volle auto haha :P

Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Zag alleen bij de openingspost staan dat je je via pb af moest melden als je niet kon. En ik hoefde niet af te melden. En ik zag dat meerdere in het topic zeiden dat ze konden, dus vandaar dat ik dat ook had gedaan. En inderdaad via pb mn telefoonnummer doorgegeven.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:37

Van mij was het toch wel duidelijk dat ik mee ga met Stap?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 17:42

Ja heb van jou een PB gehad :j

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 17:53

Super!! Heb alleen mijn nummer volgens mij nog niet gegeven. Wil je dat nog hebben?

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:44

Leuk! Heb er ook zin in :D Ik weet alleen nog niet wat ik doe. Los of rijden, hmm nog maat even overna denken :o

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:59

ik moet me helaas afmelden, ik redt het niet volgende maand ;(

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 18:27

Wegens omstandigheden stop ik met het organiseren van fotomeetings. Als je meer wilt weten kan je een PB'tje sturen.

Als een fotograaf het vanaf hier wilt overnemen, heel graag.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:49

Ik zou graag de meeting overnemen maar op de dag zelf kan ik als organisatie niks betekenen...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 19:28

Ik meld mij sowieso af als de meeting toch doorgaat.
Sorry.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:52

Ik meld mij af. Heb niet echt het idee dat er iemand is die deze meeting uberhaupt wilt laten doorzetten.