Even een nieuwe update en lijst zodat het voor iedereen overzichtelijk blijft. Lieve bokker XxJustinexX gaat mij helpen met de organisatie, zij heeft al eerder meetings georganiseerd. Ook zij gaat even kijken naar de toestemming die nodig is om buiten de ruiterpaden te mogen.
De datum is Zondag 8 Juni Er komt dan voor de modellen een ochtend en een middag groep. De fotografen zijn er de hele dag, 8 fotografen verdeelt in groepjes van 2.
Er zijn 8 fotografen en 13 Modellen die mee willen doen, er kunnen die dag echter maar 8 modellen mee (4 in de ochtend en 4 in de middag) en dan zijn we al met een flinke groep. Ik denk dus dat we modellen moeten gaan selecteren (de fotografen) die we graag voor de lens willen hebben. Vaak vallen er ook mensen af dus ik maak ook een reservelijst. Graag van de aanmeldingen vd modellen die nog geen foto van hun paard hebben ingestuurd graag nog even insturen.
Laatst bijgewerkt door Keell94 op 24-04-14 22:58, in het totaal 4 keer bewerkt
Ik zou eerst eventjes toestemming afwachten en bijv de aanmelding tot 15 mei open laten en daarna pas gaan kiezen Nu staat het topic net pas en kunnen er al weinig mensen meer aanmelden
Modellen: - lianne484 / Genie - Babbelbrittx / Born to be wild - lisetteexx / Faiza of Anouska - Celine_Famke / Famke - heleenxx / Daimler - Christel1 / Shakira of Yiinske - Anike / Diem - xcarlosx / Carlos - jesss_amigo / Amigo - AshleyRol / Gucci - FeeY / Axel - Lailapri / Delano of Yuma - A_man / Daydream
eline95enile
Geplaatst: 29-04-14 15:37
Ik wil me graag als reserve fotograaf opgeven. Misschien handig om de datum boven in het lijstej met fotografen en modellen te laten staan
Eline - Eya Fotografie
Duality
Geplaatst: 29-04-14 16:15
Ik zou ook even vragen aan de modellen om allemaal 2 foto's bijv. hoofd en heel lichaam te sturen (via pb niet in het topic want dat zorgt weer voor een onoverzichtelijk topic), zodat je die in linkjes achter de aanmeldingen kan zetten. Dit is een heel stuk makkelijker kiezen voor de fotografen
Keell94
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 18:01
Dat had ik ook haha maar de linkjes deden het niet, hier even het overzicht opnieuw met de datum erbij:
De datum is Zondag 8 Juni Er komt dan voor de modellen een ochtend en een middag groep. De fotografen zijn er de hele dag, 8 fotografen verdeelt in groepjes van 2.