Hmm die lenzen zijn toch wel gaaf! Lijken een beetje roodbruinig? Heb je wel een rooie kap oid? Op de EFF foto's heb je een beetje een piratenlook lijkt wel. (Wel super gaaf, daar niet van)
Ik heb een rode cape op de EFF gekocht, maar die staat niet op de foto. Zal daar binnenkort een foto van plaatsen. Ik heb nu een rode cape, witte top met pofmouwtjes, zwart corset en de rode rok ben ik nog aan het zoeken. Mandje is ook al geregeld.
De stand van zaken op dit moment modellen: Stephanie en Ollie Tessa en Casper - -
fotografen: Chris Janneke Mandy Brenda Caitlin - - -
Sandra heeft helaas vanwege gezondheidsklachten afgemeld, wat ik goed begrijp. We hebben dus weer plek voor 2 nieuwe modellen! Verder hebben Brenda, die geen bokt heeft maar wel heel graag mee wilde, en Cailtin zich toegevoegd aan die fotografen.
Ik kan helaas 8 juni niet en nog niet zo ver met Star anders had ik me wel met haar als model op willen geven ik zal je FB link effe delen wie weet komen er nog wel reacties van volg het topic ff mee wel ben benieuwd naar de uitkomst en resultaten