Jammer trouwens LindaLinda dat ze niet kan ivm de datum! Toch bedankt voor het rondvragen.
De schema's opnieuw.

Plattegrond (smilie is parkeerplaats)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ECMDYDXL.jpg
Reserve modellen:
Boktnaam: Rambogirl
Naam paard: Guess Who
Ras: Shetlander x Arabier
Geboren: 2011
Foto: Klik
Groep: Ochtend (ivm Shetlander Sparky)
Boktnaam: Tinkermuts
Naam paard: Leo
Ras: Shetlander
Geboren: 2013
Groep: Middag (ivm Tinker Caydo)
Boktnaam: Batlow
Naam paard: ?
Ras: ?
Geboren: 1992/1993
Groep: Maakt niet uit
Had nog wat regels gevonden van Balou_k die ze in het vorige topic rondgestuurd had. Leek mij wel handig om hier nog even extra te vermelden. De regels kopieer ik dus van Balou_k's wordbestandje!
Algemene regels:
- Voor zowel huis, tuin en keukenafval als plastic moeten er plastic zakken mee genomen worden, het is de bedoeling dat deze ook in gebruik worden genomen.
- Voor de tweede groep kan ik voor een mest buddy zorgen. (LET OP, DIT GELDT NIET VOOR DE EERSTE GROEP) (geld voor mij ook, ik kan een mestbuddy meenemen, maar ben tijdens de eerste groep niet aanwezig)
Regels voor Modellen:
- Het is altijd handig om een extra lang touw of longeertouw mee te nemen.
- Zorg er voor dat het paard in ieder geval schoon is, vlechten etc. is niet verplicht maar mocht je dit zelf leuk of passend vinden mag dit uiteraard wel.
- Zoek een mooi en schoon halster/hoofdstel uit dat netjes past.
- Hou er rekening mee dat het om jonge paarden gaat, geen gekke dingen dus.
- Hou er rekening mee dat niet ieder paard even vriendelijk reageert op andere paarden, indien je dit weet hou hier dan extra rekening mee.
- Longeer foto’s zijn toegestaan, hou wel rekening met de eventuele zware ondergrond. Geheel op eigen risico.
- Losgooien tussen paaltjes is niet toegestaan, mocht je deze regel overtreden ben ik niet verantwoordelijk hiervoor.
- Mocht het dier bereden zijn, zorg er dan voor dat niemand voor de voet gereden wordt en dat er geen paarden opgejut worden.
Regels voor Fotografen:
- Vergeet geen apparatuur zoals: Camera, eventueel verschillende objectieven, schoonmaak artikelen, volle batterijen/accu's.
- Voor de fotografen is het verplicht om van ieder paard foto’s te maken, wellicht zit er een paard tussen welke minder in de smaak valt, dat is nu eenmaal zo.
Edit:
- Binnen twee weken zou het haalbaar moeten zo om in ieder geval enkele foto’s met copyright geleverd te hebben.
Nou heb ik met de laatste regel al van xWouter begrepen dat dat misschien niet haalbaar is voor elke fotograaf. Die regel kan eventueel uitgebreid worden naar 4 weken als fotografen dat liever hebben, of de regel weg laten.
- Binnen 1-2 weken zou het haalbaar moeten zijn om 1 foto per paard als sneakpreview te kunnen laten zien.
Laatst bijgewerkt door CaVaLaPhoto op 20-04-14 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt