Ik wil bij deze mededelen dat ik deze meeting helaas niet door laat gaan. Normaal zou ik nooit voor zoiets kiezen, maar ik krijg geen modellen bij elkaar.
Voornamelijke reactie die ik terug krijg is dat de foto's niet online mogen (heeft dus geen zin voor portfolio) of dat de moeders originele foto's willen. Ik vind beide geen goede basis voor een meeting, waarbij we allemaal graag ons portfolio willen uitbreiden.
Mocht iemand anders de meeting over willen pakken, met hetzelfde thema dan is dat altijd goed.
Jammer zeg, maar inderdaad.. Als je bij een *gratis fotoshoot ook nog eisen gaat stellen is het natuurlijk snel over.. Heb je wel wat modellen? Misschien kunnen we die een plekje geven in Juni Malis?
_Pansy_
Geplaatst: 02-05-14 14:20
Erg jammer, maar wel begrijpelijk. Zat eraan te komen. Wel bijzonder trouwens, ik zie namelijk ontzettend vaak foto's van kinderen op internet. En ook vaak van betaalde shoots, van verschillende fotografen. Maar ik kan het wel begrijpen van ouders. Ik vond het wel een super leuk initiatief en vind het super dat je er moeite voor hebt gedaan!! Bedankt!