Zoals het er nu uitziet is pony aan het eind van de week weer goed, dus kunnen wij in april sowieso mee En ze blijft waarschijnlijk ook lekker donker dit jaar, op haar hoofd na. Dus ik ben blij
Oh trouwens, even aan de fotografen een vraagje. De manen van Liby worden weer langer. Zal ik ze weer in sportcoupe knippen of lekker langer laten worden? Het is nu een wat aan de lange kant sportcoupe
Uhm fijn dat jullie allemaal lekker datums gaan verzinnen ipv even te wachten op mijn reactie.. Beetje jammer.
Ik ga hem gewoon door laten gaan op de 20e. Dit omdat lang niet iedereen pasen viert. Als je dus niet kan is het heel erg jammer, maar daarvoor ga ik niet de hele meeting verplaatsen, ik heb juist deze datum uitgekozen omdat de bomen dan mooi in de bloei staan. En dan is het maar met een kleine groep met mensen die wel kunnen, ook prima is het een keer niet zo'n grote drukke meeting en kunnen we uitgebreid de tijd nemen.
Dus zouden degene die niet kunnen de 20e reageer even dan haal ik jullie van de lijst.
Rubio
Geplaatst: 24-03-14 21:35
Gelijk heb je! Beter mooie foto's dan veel modellen en een minder resultaat. (En heb ervaring met de mooie resultaten )Mocht de meeting wegens slecht weer toch verplaatst worden naar juni kan ik misschien nog wel mee. Maar ik hoop dat het prachtig weer is en een mooie bloesem.
Na het laatste lijstje zie ik nog een aantal reacties in het topic staan waarbij mensen aangeven niet te komen. Ik zou het wel fijn vinden om te zien wat er voor zover je nu weet wel en niet komt. Had je al pb contact gezocht?
Indien er genoeg leuke modellen overblijven ben ik gewoon van de partij. Anders zouden we er desnoods nog een mini meeting van kunnen maken voor alleen de ochtend bijv. Ik noem maar wat hoor.