Fotomeeting Bergenbos, 27 April.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-14 13:19

Welk paard geef je op voor de meeting Pietershof?

K_im

Re: Fotomeeting Bergenbos, 27 April.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:44

Ik wil ook nog steeds graag mee :j

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-14 15:57

Modellen;
1. eline1991 - Vos OF Valk
2. xDorientje - Epona
3. Niqui - Lot
4. Lailapri - Danika
5. Axel_Valerie - Nòtt of Axel
6. A_man - Daydream
7. Linsey1998 - Toliene
8. Plientjedres - Zakiero OF Britt
9. Gebokt - Shet
10. Pietershof -
11. Jbeentjes - Vos Pony
12. Joey - Nordent
13. Ollieenellie - Binq

Fotografen;
1. Ed_pin
2. Marcato
3. davexmarit
4. K_im
5. guusjelover
6. eline95enile
7. NathalietjeB
8. Lauraaxx
9. Darkadia
10. MZorro

Reserve;
11. Linsey1998
12. Dapnik

Alle namen die onderstreept zijn.. hebben inmiddels gereageerd in het nieuwe topic.
De mensen die nog niet gereagged hebben, ga ik nu pb'tje sturen.
Mochten hun na 6 April alsnog niet gereageerd hebben.. worden zij van de lijst afgehaald en zal de reserve lijst erbij gepakt worden voor de fotografen en voor de modellen valt er 1tje af om te kiezen.

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-14 16:45

Modellen;
2. xDorientje - Epona
3. Niqui - Lot
4. Lailapri - Danika
6. A_man - Daydream
7. Linsey1998 - Toliene
8. Plientjedres - Zakiero OF Britt
9. Gebokt - Shet
10. Pietershof -
11. Jbeentjes - Vos Pony
12. Joey - Nordent
13. Ollieenellie - Binq

Fotografen;
1. Ed_pin
2. Marcato
3. davexmarit
4. K_im
5. guusjelover
6. eline95enile
7. NathalietjeB
8. Lauraaxx
9. Darkadia
10. MZorro

Reserve;
11. Linsey1998
12. Dapnik

Alle namen die onderstreept zijn.. hebben inmiddels gereageerd in het nieuwe topic.
Mochten hun na 6 April alsnog niet gereageerd hebben.. worden zij van de lijst afgehaald en zal de reserve lijst erbij gepakt worden voor de fotografen en voor de modellen valt er 1tje af om te kiezen.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:08

Graag zou ik van de lijst gehaald worden als model vanwege de locatie, als reserve fotograaf mogen jullie me wel laten staan.

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:46

@Ed_Pin bedankt voor je lijstje. Ik zou graag Shenna opgeven. Kun jij de link uit mijn profiel erbij zetten in het lijstje?

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:02

Ik wil wel even melden dat 27 april voor mijn examens is. Ik zal dan geen/heel weinig tijd hebben om de foto's uit te zoeken en te bewerken. Hier is dus wel enig geduld voor nodig door de modellen. Mijn examens eindigen op 21 mei als ik het goed heb. Ik hoop natuurlijk hier en daar wat te kunnen doen, maar ik kan niks beloven. Uiteraard komen de foto's uiteindelijk wel! :)

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:13

Hetzelfde geld voor mij, foto's komen uiteraard wel en ik ga ook gewoon mijn best doen om er alsnog een aantal te bewerken, maar het kan even duren :)

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 17:19

Modellen;
2. xDorientje - Epona
3. Niqui - Lot
4. Lailapri - Danika
6. A_man - Daydream
7. Plientjedres - Zakiero OF Britt
8. Gebokt - Shet
9. Pietershof -Shenna
10. Jbeentjes - Vos Pony
11. Joey - Nordent
12. Ollieenellie - Binq

Fotografen;
1. Ed_pin
2. Marcato
3. davexmarit
4. K_im
5. guusjelover
6. eline95enile
7. NathalietjeB
8. Lauraaxx
9. Darkadia
10. MZorro

Reserve;
11. Linsey1998
12. Dapnik

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:16

@ Ed_Pin bokker Bjarnoos wil graag meedoen met Hello Sunshine maar kan niet zelf opgeven ivm nog niet genoeg "nuttige berichten". Foto in mijn profiel.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 08:07

Je geeft op deze manier dus toch al je pony's op :? Een beetje flauw..

JoeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 09:23

Niqui schreef:

+1 :')

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 11:32

@Pietershof.
Ik wil andere ook een kans geven!
Dus de 2 die nu op de lijst zijn, zijn de 2 die wellicht gekozen kunne worden.

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:37

Op mijn vorige opmerking over grooms werd niet gereageerd, maar beschikt iedereen die een model meeneemt over iemand die mee kan en kan zorgen dat je pony afgeleid wordt? Tenzij je paard/pony zo braaf is dat die gewoon stil blijft staan en ook als jij drie stappen achteruit zet, zodat er zo min mogelijk jassen, handen en halve hoofden op de foto's staan. Uiteraard is dit weg te werken, maar altijd het beste om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Op een vorige meeting waar ik heen was, had namelijk niet iedereen een groom en dat is zowel voor jou als voor de fotograaf als voor jou paard/pony wel fijn. Je loopt dat niet de gehele tijd aan zijn of haar hoofd te sleuren zodat die leuk kijkt, blijft staan en ook nog zijn oren naar voren doet.

Oooo. En die laatste stippelpooowwnie is leukkk! Geweldig :D Zijn echt mooie modelletjes. Ben benieuwd :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:57

ik zal valerie ook ff pben via fb haha ken haar persoonlijk en nott en axel ook

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:02

Niqui schreef:

+1 en ik vind dat men zich gewoon met 1 pony moet inschrijven en niet alles zo krijgt iedereen gelijke kansen.

Pietershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 18:37

Ik zal Bjarne zeggen dat hij niet mee mag doen met Shine omdat anderen dat niet eerlijk vinden. Hij wilde zich heel graag ook eens opgeven. Dat mag dan niet met Shine maar hij mag zich wel met een ander paard opgeven...
Eerlijk? Of wordt hier toch iets over het hoofd gezien? Fotografen stemmen toch tenslotte?
U mag zich niet verkiesbaar stellen want er zijn al 2 anderen in uw familie die zich verkiesbaar hebben gesteld. Hmmmm wat staat er ook alweer in de grondwet?
Meerdere paarden van 1 manege met hun berijders mag dan ook niet, want ze zijn van 1 eigenaar...
Ik zal me bij jullie mening neerleggen maar gelijkheid is anders.

Wij hebben nog nooit aan 1 meeting meegedaan en dit is een van de eerste keren dat ik over zoiets lees en reageer. Dat geldt dus ook voor Eva die Binq least en Bjarne die al lange tijd Shine getraind en verzorgd heeft. Die hebben beide ook nog nooit aan een foto meeting meegedaan met hun lease- c.q. verzorgpaardjes.

Als ik nou iedere meeting vooraan sta snap ik dat mensen het flauw vinden, dan is het kinderachtig maar nu ik vind bokker Niqui's reactie e.a. zeer misplaatst.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:14

Pietershof schreef:
Ik zal Bjarne zeggen dat hij niet mee mag doen met Shine omdat anderen dat niet eerlijk vinden. Hij wilde zich heel graag ook eens opgeven. Dat mag dan niet met Shine maar hij mag zich wel met een ander paard opgeven...
Eerlijk? Of wordt hier toch iets over het hoofd gezien? Fotografen stemmen toch tenslotte?
U mag zich niet verkiesbaar stellen want er zijn al 2 anderen in uw familie die zich verkiesbaar hebben gesteld. Hmmmm wat staat er ook alweer in de grondwet?
Meerdere paarden van 1 manege met hun berijders mag dan ook niet, want ze zijn van 1 eigenaar...
Ik zal me bij jullie mening neerleggen maar gelijkheid is anders.

Wij hebben nog nooit aan 1 meeting meegedaan en dit is een van de eerste keren dat ik over zoiets lees en reageer. Dat geldt dus ook voor Eva die Binq least en Bjarne die al lange tijd Shine getraind en verzorgd heeft. Die hebben beide ook nog nooit aan een foto meeting meegedaan met hun lease- c.q. verzorgpaardjes.

Als ik nou iedere meeting vooraan sta snap ik dat mensen het flauw vinden, dan is het kinderachtig maar nu ik vind bokker Niqui's reactie e.a. zeer misplaatst.

Ik, als fotograaf, sta in dit geval toch aan jouw kant. Er zijn er meerdere waar 2 paarden bij staan, natuurlijk snap ik dat ze uiteindelijk met maar 1 mee kan doen, maar zie niet in waarom ze zich maar met 1 zou mogen opgeven. Uiteindelijk stemmen wij welk paard we graag voor de lens willen. Als wij als fotografen gewoon per aanmelding 1 combi kiezen zie ik niet in wat daar oneerlijk aan is.

xcarlosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 23:52

Als de andere mensen niet meer reageren ik wil zo graag carlos mee nemen hij staat te koop en wil graag nog een meeting met m doen ik heb mijn moeder en zusje als groom :)

JoeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:41

Pietershof, het punt is dat je eerst al je 3 pony's opgeeft, dan vervolgens 1, en daarna weer al je 3 pony's, maar dan verspreid over 3 verschillende mensen. Oftewel als voorbeeld, ik wil 3 snoepjes uit de snoepbak pakken, mag niet van mijn moeder, dus pak ik er 1. Vervolgens vraag ik aan anderen of ik zij die snoepjes voor mij willen pakken, zodat ik ze niet zelf pak.

Snap je het punt? :)

JoeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:42

MZorro schreef:
Op mijn vorige opmerking over grooms werd niet gereageerd, maar beschikt iedereen die een model meeneemt over iemand die mee kan en kan zorgen dat je pony afgeleid wordt? Tenzij je paard/pony zo braaf is dat die gewoon stil blijft staan en ook als jij drie stappen achteruit zet, zodat er zo min mogelijk jassen, handen en halve hoofden op de foto's staan. Uiteraard is dit weg te werken, maar altijd het beste om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Op een vorige meeting waar ik heen was, had namelijk niet iedereen een groom en dat is zowel voor jou als voor de fotograaf als voor jou paard/pony wel fijn. Je loopt dat niet de gehele tijd aan zijn of haar hoofd te sleuren zodat die leuk kijkt, blijft staan en ook nog zijn oren naar voren doet.

Oooo. En die laatste stippelpooowwnie is leukkk! Geweldig :D Zijn echt mooie modelletjes. Ben benieuwd :D

Ik zorg er voor dat ik een groom meeneem waarschijnlijk :)

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:55

Wij nemen ook een groom mee :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 07:36

Joey schreef:
Pietershof, het punt is dat je eerst al je 3 pony's opgeeft, dan vervolgens 1, en daarna weer al je 3 pony's, maar dan verspreid over 3 verschillende mensen. Oftewel als voorbeeld, ik wil 3 snoepjes uit de snoepbak pakken, mag niet van mijn moeder, dus pak ik er 1. Vervolgens vraag ik aan anderen of ik zij die snoepjes voor mij willen pakken, zodat ik ze niet zelf pak.

Snap je het punt? :)

Volgens mij is het punt haar wel duidelijk, maar anderen staan er ook op met 2 paarden?! En dan of/of natuurlijk. Maargoed...
Ik denk dat het aan de TS is om hier verder over te beslissen.

Persoonlijk ben ik iig van mening dat het geen probleem is, zolang er gewoon per persoon uiteindelijk 1 paard gekozen wordt.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 07:50

Ik ben de groom :P

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 09:53

Zal ook hier even reageren, bij deze.