Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pietershof schreef:Ik zal Bjarne zeggen dat hij niet mee mag doen met Shine omdat anderen dat niet eerlijk vinden. Hij wilde zich heel graag ook eens opgeven. Dat mag dan niet met Shine maar hij mag zich wel met een ander paard opgeven...
Eerlijk? Of wordt hier toch iets over het hoofd gezien? Fotografen stemmen toch tenslotte?
U mag zich niet verkiesbaar stellen want er zijn al 2 anderen in uw familie die zich verkiesbaar hebben gesteld. Hmmmm wat staat er ook alweer in de grondwet?
Meerdere paarden van 1 manege met hun berijders mag dan ook niet, want ze zijn van 1 eigenaar...
Ik zal me bij jullie mening neerleggen maar gelijkheid is anders.
Wij hebben nog nooit aan 1 meeting meegedaan en dit is een van de eerste keren dat ik over zoiets lees en reageer. Dat geldt dus ook voor Eva die Binq least en Bjarne die al lange tijd Shine getraind en verzorgd heeft. Die hebben beide ook nog nooit aan een foto meeting meegedaan met hun lease- c.q. verzorgpaardjes.
Als ik nou iedere meeting vooraan sta snap ik dat mensen het flauw vinden, dan is het kinderachtig maar nu ik vind bokker Niqui's reactie e.a. zeer misplaatst.
MZorro schreef:Op mijn vorige opmerking over grooms werd niet gereageerd, maar beschikt iedereen die een model meeneemt over iemand die mee kan en kan zorgen dat je pony afgeleid wordt? Tenzij je paard/pony zo braaf is dat die gewoon stil blijft staan en ook als jij drie stappen achteruit zet, zodat er zo min mogelijk jassen, handen en halve hoofden op de foto's staan. Uiteraard is dit weg te werken, maar altijd het beste om dit zoveel mogelijk te voorkomen. Op een vorige meeting waar ik heen was, had namelijk niet iedereen een groom en dat is zowel voor jou als voor de fotograaf als voor jou paard/pony wel fijn. Je loopt dat niet de gehele tijd aan zijn of haar hoofd te sleuren zodat die leuk kijkt, blijft staan en ook nog zijn oren naar voren doet.
Oooo. En die laatste stippelpooowwnie is leukkk! GeweldigZijn echt mooie modelletjes. Ben benieuwd
Joey schreef:Pietershof, het punt is dat je eerst al je 3 pony's opgeeft, dan vervolgens 1, en daarna weer al je 3 pony's, maar dan verspreid over 3 verschillende mensen. Oftewel als voorbeeld, ik wil 3 snoepjes uit de snoepbak pakken, mag niet van mijn moeder, dus pak ik er 1. Vervolgens vraag ik aan anderen of ik zij die snoepjes voor mij willen pakken, zodat ik ze niet zelf pak.
Snap je het punt?