Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Leuk idee! Helaas is het iets te ver weg (kan niet meer gratis reizen), als het dichterbij zou zijn dan had ik wel mee willen doen.
xWouter schreef:Ook nog iets, bokker darkadia wil zich ook opgeven alleen is zij 28.
Iemand die daar bezwaar tegen heeft? Zit zelf namelijk wel in dubio aangezien er misschien andere zijn van 28 die zich niet hebben opgegeven en het misschien oneerlijk wordt...
xLianneZorro schreef:xWouter schreef:Ook nog iets, bokker darkadia wil zich ook opgeven alleen is zij 28.
Iemand die daar bezwaar tegen heeft? Zit zelf namelijk wel in dubio aangezien er misschien andere zijn van 28 die zich niet hebben opgegeven en het misschien oneerlijk wordt...
Ik snap dat je in een dubio zit... Ik vind dan dat je eigenlijk ook de titel weer moet aanpassen want zoals je zegt misschien zijn er ook wel meer 28 jarige die ook mee willen doen...
ElfiL92 schreef:Eerlijk gezegd zelfde probleem hier, heb trouwens helaas nog geen goede foto kunnen maken. Ga ik zeker even doen!Heb nog even een vraagje over / voor de hairstylist, voor als ik word gekozen. Want als ik 'niks' doe met mijn haar, gaat de stylist daar langggggg mee bezig zijn. Ik heb haar tot m'n billen en de dikte van gemiddeld 3 mensen samen.kan misschien beter wat voorbereidend werk doen, zodat de stylist eventueel wat minder werk heeft. Maar dan moet ik uiteraard wel weten wat het ongeveer moet gaan worden, wat de voorkeur heeft...
Ohja. en ik kom vanuit Helmond/Eindhoven en kan eventueel ook nog 3 mensen meenemen.