[FM] Weerterbergen honden en paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:52

Citaat:
Fotografen
- XxLiEsJuHhxX | Website
- SalliBalli | Website
- Hanna_94 | Website
- Karlli |Website
- Ylvy |Website
- Donblubo | Geen site
- astriidj |Website
- callychanel | Website
-
-

Citaat:
Paarden
- GEM | Andalusier |Foto | loopt voor de koets
- Aagje_Nimbly | KWPN | Vian | Foto Foto Foto | L1 dr, kusje, flemen, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, nee schudden en dekje van de rug afpakken
- Aagje_Nimbly | Haflinger | Bianca |Foto Foto | L1 dr, Kusje, flemen, jambette, spagaat en begin van het compliment
- Zhippo | KWPN? | Zhippo | Foto Foto Foto | M2, op Z niveau getraind, kent de jambette, flemen, kusje, piaffe. Hij kan op stang en trens worden gereden.
- KittyDylan | onbekend | Kitty | Foto
- zipfu | Haflinger | Fury | Foto | het stevige ouderwetse type
- zipfu | Fjord | Yanneke | Foto |
- spatter | am appaloosa | Spatter Blue Diamond | Foto Foto | Wstern gereden en kan op blok staan.
- Horsies5 | Draver | Licor | Foto Foto Foto Foto
-
-

Citaat:
Honden
- AniiQue | Australian Cattle dog | Djenna | Foto Foto | zit, down, pootje, plat, rollen, blaffen, hoogzitten, opspringen.
- AniiQue | Rotweiler | Shira | Foto | zit, down en poot, Heeft geen staart
- Mirriejj | Border collie bruin/wit | Tender | Foto | buigen, twist/turn, mooi zitten, rollen, poot over snuit
- Mirriejj | Mechelse herder | Rex | Foto |
- MareVeer | Border Terrier | Puck | [url]Foto[/url] |
- MareVeer | Border Terrier / Mopshond mix | Bowie | [url][/url] | Pootje geven, heeft een onderbeet
- NoName126 | Nova Scotia duck tolling retriever | Jillz | Foto Foto Foto Gaat mee op jacht, kan ook kunstjes, luistert goed
- Pattypaard | Rotweiler | Quincy | Foto Foto Foto | zit, poot, high five, ten five :'), opspringen, liggen,
- zipfu | mix border collie labrador | Bowie | Foto Foto
- _Sanne | Schotse Collie | Sasja | Foto | Basis commando's
-
-
Laatst bijgewerkt door XxLiEsJuHhxX op 01-03-14 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

XxLiEsJuHhxX

Re: [FM] Weerterbergen honden en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:54

Iris In de openingspost staat het uitgelegd.. ;) Maar er gaan 5 honden en 5 paarden mee. Deze worden uitgekozen door de fotografen.. ;)

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 00:19

Zet mij er maar bij met kuusj dan! Word het trouwens zo gedaan dat er 1 ochtend en 1 middag groep komt met bijv. 'S ochtends honden en 's middags paarden? :) hier de info van kuusj dan:

Naam: kuusj
Ras: bull mastif
Geslacht: teefje
Kan niet los wel zou ze aan een dunne longeer touw die zwart is kunnen rennen. Ze blijft zitten, is braaf en ze kan ook heel lief met je knuffelen hihi

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 23:15

Ben wel benieuwd :D Zitten tot nu toe we hele leuke modellen tussen! :)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 15:17

Ik kon het nergens lezen,
Maar wanneer word er geloot voor modellen/fotografen en datum? :o

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:02

Ik wil graag komen met mijn paard! Kan er gewoon stappend naar toe. Rij foto's zijn misschien nog niet mogelijk ivm tijdelijke probleempjes, maar de rest zeker wel

Bokt naam eigenaar: Shinedown
Echte naam eigenaar: Ester
Naam paard: Angel
Ras van het paard: Koudbloed kruising
Bijzonderheden/niveau/kunstjes: Haar kleur

Afbeelding

Afbeelding

Op profiel staan meer foto's :)

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:07

heb nog nooit een meeting meegemaakt....zijn er bv kosten aan verbonden...zo ja welke??? ik heb een boerboel in de aanbieding los laten liever niet maar heb een lange lijn...

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:15

Kosten zijn er alleen als je foto's zo mooi vind dat je ze na wilt bestellen ;)

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:16

en waar moet ik dan aan denken als fotomeeting beginner

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:23

heee deze heb ik evenzihn gemist :P zie hemoo nu opeens voorbij komen :D
Ik wil me aanmelden als fotograaf:
Ilse - First_Unique - uniqueshots - http://www.uniqueshots.tk

groetjes!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:25

Dus het is gratis en je krijgt de foto's wel als ze zijn bewerkt (gewoon digitaal)? Ik heb er ook nog nooit een meegemaakt.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:27

Je krijgt een aantal foto´s (bewerkt) op klein formaat (meestal 600 bij 800 pixels), hier kun je niet goed mee afdrukken maar natuurlijk wel op internet ed. gebruiken.
Verder kun je foto's digitaal bv. of afdrukken kopen bij desbetreffende fotograaf ;)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:34

karlli schreef:
Je krijgt een aantal foto´s (bewerkt) op klein formaat (meestal 600 bij 800 pixels), hier kun je niet goed mee afdrukken maar natuurlijk wel op internet ed. gebruiken.
Verder kun je foto's digitaal bv. of afdrukken kopen bij desbetreffende fotograaf ;)

Da's op de computer?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:39

Ja klopt, meestal word er bv. een website (weebly) gemaakt waar de fotografen hun foto's op kunnen zetten, en de modellen dan vanaf kunnen downloaden :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:40

En kun je ze ook via de mail vragen door te sturen?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:43

Je bedoeld alleen de foto's die door de fotografen worden uitgekozen en bewerkt?
Dat is meestal wel te regelen, al vind niet elke fotograaf dat even fijn.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:45

Oke, dan weet ik dat ook weer :D

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 21:22

Leuk ilse dat je, je ook aan meld.!! :D :D

Eventjes voor de duidelijkheid voor degene die nog nooit een fotomeeting meegemaakt hebben.
Deze shoots zijn bedoeld voor de fotografen voor ervaring en voor portfolio materiaal.
Dus de foto's die gemaakt worden kunnen door de fotograaf op internet gezet worden. Wil je niet zelf op een foto op internet komen, zorg dan dat er geen foto's gemaakt worden tijdens de shoot waar je zelf bij staat. Als je deze foto's wel wilt kan je verwachten dat er voor deze foto's wel een vergoeding aan zit bij de fotografen omdat dit dus niet het doel is van de meetings.
Ook is het de bedoeling dat de modellen schoon en netjes getoiletteerd gepresenteerd worden, denk dan aan witte aftekeningen die wit zijn en manen en staarten die netjes geborsteld zijn en eventueel de manen in knotjes als dit kan enz. Een fotograaf heeft namelijk niks aan een model met vieze plekken/benen om als portfolio foto te gebruiken. Als wassen een probleem is voor de witte aftekeningen is het misschien beter een shoot bij iemand te boeken.

Daarvoor in de plaats krijgt elk model minimaal 5 foto's op webformaat. Deze zullen in een site gezet worden. Hier kunnen de foto's makkelijk uit gekopieert worden. Als je als model zijnde een op of aanmerking op een foto of de bewerking ervan hebt kan je dit uiteraard aangeven bij de fotograaf.. Is er een foto die je super mooi vind en na wilt bestellen kan je dit doen bij de fotograaf waar de foto van is..

Zo is het dus een win-win situatie. De fotografen hebben modellen voor het portfolio en de modellen krijgen gratis 5 foto's per fotograaf..

Ik ga nu eventjes de lijst bij werken.
De aanmeldingen sluiten binnen nu en 2 weken. Dat ligt aan de hoeveelheid aanmeldingen.!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:25

XxLiEsJuHhxX schreef:
Leuk ilse dat je, je ook aan meld.!! :D :D

Eventjes voor de duidelijkheid voor degene die nog nooit een fotomeeting meegemaakt hebben.
Deze shoots zijn bedoeld voor de fotografen voor ervaring en voor portfolio materiaal.
Dus de foto's die gemaakt worden kunnen door de fotograaf op internet gezet worden. Wil je niet zelf op een foto op internet komen, zorg dan dat er geen foto's gemaakt worden tijdens de shoot waar je zelf bij staat. Als je deze foto's wel wilt kan je verwachten dat er voor deze foto's wel een vergoeding aan zit bij de fotografen omdat dit dus niet het doel is van de meetings.
Ook is het de bedoeling dat de modellen schoon en netjes getoiletteerd gepresenteerd worden, denk dan aan witte aftekeningen die wit zijn en manen en staarten die netjes geborsteld zijn en eventueel de manen in knotjes als dit kan enz. Een fotograaf heeft namelijk niks aan een model met vieze plekken/benen om als portfolio foto te gebruiken. Als wassen een probleem is voor de witte aftekeningen is het misschien beter een shoot bij iemand te boeken.

Daarvoor in de plaats krijgt elk model minimaal 5 foto's op webformaat. Deze zullen in een site gezet worden. Hier kunnen de foto's makkelijk uit gekopieert worden. Als je als model zijnde een op of aanmerking op een foto of de bewerking ervan hebt kan je dit uiteraard aangeven bij de fotograaf.. Is er een foto die je super mooi vind en na wilt bestellen kan je dit doen bij de fotograaf waar de foto van is..

Zo is het dus een win-win situatie. De fotografen hebben modellen voor het portfolio en de modellen krijgen gratis 5 foto's per fotograaf..

Ik ga nu eventjes de lijst bij werken.
De aanmeldingen sluiten binnen nu en 2 weken. Dat ligt aan de hoeveelheid aanmeldingen.!

Mijn pony heeft zomereczeem dus haar staart is net een ruwe cavia :=. De manen laat ik wel gewoon lekker los hangen.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:42

Misschien is t dan niet zo slim om je aan te melden voor een meeting :o Zoals Marlies al zei is een fotomeeting vooral bedoeld als portfolio materiaal voor de fotograferen en dan krijg je een ruil een paar mooie foto's. Een paard met zomerexceem en een ruwe staart is, voor mij in ieder geval, niet zo geschikt als portfolio materiaal. Als je graag leuke foto's van je paardje wilt kun je altijd een shoot boeken bij een van de fotografen :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:44

Maar ik kan het wel plat krijgen en een kont foto hoeft denk ik niet :+

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 21:50

Citaat:
Fotografen
- XxLiEsJuHhxX | Website
- SalliBalli | Website
- Hanna_94 | Website
- Karlli |Website
- Ylvy |Website
- Donblubo | Geen site
- astriidj |Website
- callychanel | Website
- First_Unique | Website
-

Citaat:
Paarden
- GEM | Andalusier |Foto | loopt voor de koets
- Aagje_Nimbly | KWPN | Vian | Foto Foto Foto | L1 dr, kusje, flemen, jambette, spagaat, klassieke buiging, compliment, nee schudden en dekje van de rug afpakken
- Aagje_Nimbly | Haflinger | Bianca |Foto Foto | L1 dr, Kusje, flemen, jambette, spagaat en begin van het compliment
- Zhippo | KWPN? | Zhippo | Foto Foto Foto | M2, op Z niveau getraind, kent de jambette, flemen, kusje, piaffe. Hij kan op stang en trens worden gereden.
- KittyDylan | onbekend | Kitty | Foto
- zipfu | Haflinger | Fury | Foto | het stevige ouderwetse type
- zipfu | Fjord | Yanneke | Foto |
- spatter | am appaloosa | Spatter Blue Diamond | Foto Foto | Wstern gereden en kan op blok staan.
- Horsies5 | Draver | Licor | Foto Foto Foto Foto
- Shinedown | koudbloed kruising | Angel | Foto Foto |
-

Citaat:
Honden
- AniiQue | Australian Cattle dog | Djenna | Foto Foto | zit, down, pootje, plat, rollen, blaffen, hoogzitten, opspringen.
- AniiQue | Rotweiler | Shira | Foto | zit, down en poot, Heeft geen staart
- Mirriejj | Border collie bruin/wit | Tender | Foto | buigen, twist/turn, mooi zitten, rollen, poot over snuit
- Mirriejj | Mechelse herder | Rex | Foto |
- MareVeer | Border Terrier | Puck | Foto Foto |
- MareVeer | Border Terrier / Mopshond mix | Bowie | Foto Foto | Pootje geven, heeft een onderbeet
- NoName126 | Nova Scotia duck tolling retriever | Jillz | Foto Foto Foto Gaat mee op jacht, kan ook kunstjes, luistert goed
- Pattypaard | Rotweiler | Quincy | Foto Foto Foto | zit, poot, high five, ten five :'), opspringen, liggen,
- zipfu | mix border collie labrador | Bowie | Foto Foto
- _Sanne | Schotse Collie | Sasja | Foto | Basis commando's
- zhippo - bull mastif | Kuusj | Foto | Kan niet los, kan aan zwarte longeerlijn, blijft zitten en knuffelt
- welshje68 | Boerboel | Nena Foto |
-
-
-

Zo de lijst is weer bij gewerkt.! als er iets niet klopt geef dit dan eventjes aan.! :D

KittyDylan: Goed dat je dat zegt. Dat is wel een puntje wat eventjes meegenomen kan worden in het stemmen.. ;) en ook buiten dat soms valt het wel mee hoe erg ze dat hebben en krijg je het idd plat.. :P Hoe erg heeft ze het.?

Maar wat Astrid zegt klopt wel. Maar soms heb je dan een model erbij zitten die gewoon een heel erg leuk hoofdje heeft. En dan is het voldoende om alleen hoofdfoto's te kunnen hebben maken.
Laatst bijgewerkt door XxLiEsJuHhxX op 04-03-14 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:52

Ik zal morgen kijken of ik een foto kan maken (zit denk ik wel onder de mest/zand/hooi/vlas)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:35

Afbeelding

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:27

Is het niet gemakkelijk om alvast een datum te prikken?