Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tesseke schreef:De bloemen van Caitlinnn zijn ook erg mooi. Heb je hier ook een bijpassende jurk bij?
Aser schreef:Ziet er prachtig uit Caitlin
Ik heb zilver shampoo gehaald voor mijn witte.
Ik ben nog aan het nadenken over het plaatje. Mij lijkt het leuk het sprookje assepoester of een ander sprookje modern te maken. In het sprookje van assepoester dacht ik eraan om mijn paard assepoester te laten uitbeelden (of een ander sprookje) en ik als figurant erbij. Mijn merrie houdt de Bezemsteel vast alsof ze de vloer bezemt. Ik dacht aan een longeer singel die ik in bruin touw wikkel en aan de ringen emmers met hooi, stro, veger blik etc vastmaak. Mijn eigen paard dat hard voor mij aan het poetsen is in en om de stallen. Een paar zwarte roet vegen hier en daar.
Daarnaast ben ik ook aan het denken over het plaatje van het passen van het schoentje. Om een ijzer zilver of goud te spuiten. en dan een plaatje te schieten waarbij ze het schoentje (ijzer past). Haar voetje uiteraard naar voren gestrekt hoofdje kijkend naar het voetje. Het ware assepoester paard gevonden. Ik zou in opgedoft wedstrijdkledij kunnen gaan
Nou ja ik weet niet of jullie fotograven het wat vinden maar wees niet te hard voor mij als je het niets vind. Ik vind het leuk om out of the box te denken maar hoeft dan nog geen praktijk te zijn. Ik ben benieuwd naar ideeën die anders zijn of aanvullend.
marjonrebel schreef:ik baal een beetje want heb nog steeds geen vervoer kunnen regelen,ben er dus nog steeds druk mee bezig..wil natuurlijk nog steeds heel graag komen
jokari schreef:Ik ben benieuwd naar de modellen !
_Caitlinnn schreef:marjonrebel schreef:ik baal een beetje want heb nog steeds geen vervoer kunnen regelen,ben er dus nog steeds druk mee bezig..wil natuurlijk nog steeds heel graag komen
jokari schreef:Caitlin, in de OP van het 1ste deel, stond dat er eventueel een bijdragen zou kunnen gevraagd worden aan modellen en fotografen ivm de visagie. Heb je daar al zicht op ? Of zorgen de modellen gewoon zelf voor de visagie ?