@Ellis, Nee op dit moment weet ik dat nog niet. We hebben nog iets meer dan 2 maanden dus voor nu laat ik de aanmeldingen nog even open en kunnen we lekker brainstormen met zijn allen
heb evt wel een neefje van 12j die nog erg klein/jong oogt, geef hem een bal mee en hij gaat wel op de foto haha, neefje is gek op voetballen, en mijn hond is ook razend op ballen dus daar zouden ook leuke foto's uit komen.
Wil het kiezen over 2 weken de fotografen gaan kiezen en een week later de modellen bekend kunnen maken Dus tot dan is het nog mogelijk om je aan te melden
Ik wil me ook graag aanmelden met mijn 2 honden. Stuur vanavond even een foto door. Hoe werkt dat trouwens met 2 honden, wordt er dan mogelijk 1 hond uitgekozen of word je gewoon als '1 hond' ingepland in het schema? (Ik zou nl graag een mooie foto van hun samen aan de muur willen hangen dus voor mij mogen ze als 1 hond worden gezien..)
Ik heb trouwens een kruising Schotse collie en een dwergpincher. Beide hebben (bijna) exact dezelfde aftekeningen en kleur dus geeft een heel leuk beeld samen (mini en maxi)
Super gaaf thema, ik moet nog even bedenken hoe ik mezelf met hond in het thema krijg. En als manlief mee gaat is het alweer wat makkelijker. Hier geen kids (wel dikke buik dus ook wel leuk om iets mee te doen met brokje op mijn buik ofzo...)
Ik zal even brainstormen en dan beslissen of ik me via PB aanmeld...
horsieslii
Geplaatst: 19-02-14 17:55
Ik zie mezelf nog op de lijst staan maar ik had mezelf afgemeld via pb Heb andere plannen voor die dag..