Om de fotografen diversiteit in de modellen te kunnen bieden heb ik verschillende modellen benaderd. Heb nog vrij weinig respons gehad, zodra er meer reacties zijn komt hier ook weer een update.
Fotografen mogen natuurlijk ook altijd modellen benaderen die zij tof vinden.
Misschien dan eerst de datum vaststellen? Ik wil er best een aantal pb'en maar ik weet van voorafgaande meetings dat ik dan altijd krijg; die en die datum kan ik niet, andere wel dus als het vaststaat laat maar weten.. en dan als de datum bekend is weer van; ja maar het duurde me te lang dus nu heb ik iets anders gepland.
Wil graag wat data vrijhouden voor andere dingen, en aangezien t een beetje lang duurt ga ik me hier afmelden. Veel plezier vast.
Fennee
Geplaatst: 21-01-14 23:02
Mits ik de datum kan heb ik minimaal 1 pony. Eventueel ook nog een shetlander. Ik ben wel afhankelijk van de datum. Bokt naam: Fennee Naam paard: Julia Ras: NRPS (1.47/1.48m) Geslacht: Merrie Extra: Heeft een leuk springsetje die niet stoort. Ze heeft mooie ruime gangen (stermerrie en 1e premie). http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-NGOHDPAX.jpg http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-PYHCMSTQ.jpg
magda_90
Geplaatst: 22-01-14 07:25
Cynn schreef:
Wil graag wat data vrijhouden voor andere dingen, en aangezien t een beetje lang duurt ga ik me hier afmelden. Veel plezier vast.
Dito hier. Ondanks dat ik nog niet officieel op de fotografenlijst stond, meld ik mij toch af. Ook omdat ik nu bij een andere meeting sta; één paardenmeeting in dit eerste half jaar is genoeg voor mij. Dan sta ik dus mijn plekje af aan iemand anders die nog niet mee is geweest.
Tip voor de TS: een meeting organiseren heeft heel wat voeten in de aarde. Je moet allerhande zaken regelen en dat neemt veel tijd in beslag. Het is dus jammer dat jij je niet veel laat zien hier, dat wekt namelijk het gevoel dat je weinig doet en dan kunnen mensen gaan twijfelen aan de organisatie.
Bokt naam: finnens Naam paard: Hydalgo Ras: Peruaanse Paso X Draver Geslacht: ruin Extra: Kan met mijn (kleine) broertje op de foto, lange manen
Bokt naam: finnens Naam paard: Mossano Ras: Arabier X Welsh Geslacht: ruin
Anoniem
Geplaatst: 24-01-14 12:30
Bedankt voor de opgaves. Vanmiddag krijgt iedereen die op de lijst staat een PB met meer informatie.
Hier komt alle info te staan: http://meetingvoorjaarhavelte.weebly.com, maar let op ik ben nog bezig met aanvullen dus als je er nog niet tussen staan volgt dat in de loop van de dag.
als het de laatste datum is kan ik misschien wel met mijn verzorghafje komen, ze krijgt namelijk over een maand een veulen, 4 maart dus dan kan ze al weer rijden
@mignonne2403: Als het wel de laatste datum wordt en je zou uitgekozen worden, hoe ga je dat dan doen met het veulen?
Anoniem
Geplaatst: 28-01-14 18:59
Zou iedereen die nog niet gestemd heeft willen reageren? Het liefst voor a.s. vrijdag, dan kunnen we de datum vast leggen. Zo niet, dan gaat de datum die a.s. vrijdag de meeste stemmen heeft het worden.
Momenteel gaan 13 en 27 april aan kop qua stemmen.
En nog even een kanttekening: 27 april is het dit jaar officieel Koningsdag. Mij maakt het niets uit, maar let hier wel op met stemmen, dat je straks niet voor een verrassing komt te staan
Op moment gaan nog steeds 13 en 27 april aan kop, als dit zo blijft is het misschien een idee om de datum op 13 april te doen? En dan de 27e als reserve mocht het slecht weer zijn.