Ja, lang leve de kerstvakantie. Betekent extra hard werken voor mij
Ik ga hier niet wassen, drachtige merrie, 24/7 buiten, ik hoef haar niet ziek... Ze draagt een deken en ik zal de sokken netjes kammen, manen mooi los (weliswaar beiden wat vergeeld ) Maar het gaat zondag vooral om de andere modellen, als de fotografen wat actie-plaatjes van Caily willen schieten in de losgooipaddock en een paar als ik erop zit ben ik al superblij. Voor de rest tussendoor een kiekje is meer dan genoeg Wie haar beter vast wil leggen is van de zomer van harte welkom als ze samen met haar veulen in een mooie groene wei loopt
Magica
Geplaatst: 17-12-13 19:48
Hoop dat het doorgaat en dat het weer zich gaat gedragen Alleen nu even afwachten of ik überhaupt mee kan want mijn allerliefste peerd is op mijn voet gesprongen tijdens het spelen in de bak en nu is die beetje dik geworden
CoSnuf
Geplaatst: 17-12-13 19:48
Ik keek net even naar het weer van rtv drenthe. Zondag een zonnetje en geen regendrupje. Ik ben hoopvol hahaha
Dat weet ik ook nog niet. Heb er nog niks van gehoord. Ik denk dat ik daar donderdag meer over weet maar eigenlijk verwacht ik niet dat we zondag wat moeten doen. Eerder zaterdag.
nobje
Geplaatst: 17-12-13 19:50
CoSnuf schreef:
Ik keek net even naar het weer van rtv drenthe. Zondag een zonnetje en geen regendrupje. Ik ben hoopvol hahaha
Kijk dat is taal naar mijn hart en Magica ik hoop dat je voet zondag weer voldoende hersteld is....
Vieze sokken en staart? ik ken iemand die de staart van haar schimmel voor een show behandelt met witte haarverf (van de feestwinkel). Werkt heel goed! En ook na jaren had dit paard nog een prachtige volle staart, blijkbaar kan het geen kwaad.
Spetter
Geplaatst: 17-12-13 20:32
Ik ga ook niet wassen hoor. Wil geen ziek paard. Kit staat op geel zand en s nachts op vlas stal. Is netjes dus komt vast goed.
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 20:33
Dacht het effe niet he. Die van mij heeft een zwarte staart en die is me echt heilig. Heb al gedreigd het veulen op mp te zetten als hij/zij die staart niet zwart heeft. (Vaders heeft m ook zwart en beide dieren geven hem overwegend door, dus ik heb goed hoop... )
Ik las wel al iets elders over vuilniszak tegen de nek aan om manen te wassen zonder dat de hals nat wordt, maar ik ga er persoonlijk gewoon niet aan beginnen nu
Pardon, haha! Hoewel ik best het resultaat zou willen zien van een zwarte staart, vol met witte haarverf....
Spetter
Geplaatst: 17-12-13 20:43
En is ie wel vies.... dan in de zomer in de herhaling haha.
yvet31
Geplaatst: 18-12-13 19:24
aaah hoop zo dat het niet regent! zou zeker zonde zijn. Morgen maar even draad kopen voor het knotten, heb ik toch weer nodig. En dan zondag haar goed schoonmaken maar wassen word voor mij ook niet, ze is geschoren dus bijna altijd schoon, goddank al moet ik zeggen dat het zondag waarschijnlijk niet zo is
nobje
Geplaatst: 18-12-13 19:52
Het was hier vandaag 10 graden met een zonnetje.. dus ik dacht staart en benen kan ik wel even voorwassen.... Dus tussen de middag gedaan, en in de namiddag was het droog.. Manen durfde ik niet te doen... ik denk dat krijgt ze het koud... Kan ze hem weer door de moeder slepen tot zondag ochtend.. maar ik dacht wie weet krijg ik het dan makkelijker schoon... zucht..
Best mooi zo een wit paardje Maar het is me een raadsel hoe je ze wit houd
Spetter
Geplaatst: 19-12-13 11:44
Voor de zekerheid Kit een regendeken op gedaan voor de komende dagen. Hij was gister vrij schoon. Na zondag mag ie weer lekker vies worden.
Als er modellen tekort komen: Ine neemt ook haar tweede appaloosa-pony mee, als gezelschap op de trailer voor het jonkie. Hebben we mooi een reserve...
Heb er zin in!!! En heb ook nog kleine appies in mijn portfolio, dus ben helemaal happy. Morgen even bij SR13 kijken, overmogen shooten. Heerlijk weekend vooruitzicht