NOGMAALS: Onderstaand staat de lijst met fotografen die met de vorige meeting mee zijn geweest, dik gedrukt heeft bevestigd te komen bij de nieuwe meeting. Je kan je dus nog gewoon aanmelden en kans maken op een plekje op de definitieve lijst. Indien er in december (iets naar voren geschoven, wil dan ongeveer stemmen op modellen, tenzij de aanmeldingen nog harder lopen) nog niet is bevestigd, gaat de eerst volgende fotograaf op de reservelijst mee. Grote kans dus dat je gewoon nog mee gaat als je hoog aan de reservelijst staat!!!
De fotografen lijst
1. Cynn_x 2. Bellatrix 3. Tezzy 4. jenne 5. xDominique 6. Calanddra - indien uitgekozen als model, wordt ze van de fotografen lijst geschrapt. 7. Priiss 8. Maca 9. Lisette1987 10. showteam
Cyn je bent vergeten pablo er bij te zetten, Ik heb vandaag een nieuw paardje gehad, ik heb daar nog geen leuke Foto's van maar ik zal er vast 1 bij doen , zal morgen een leukere foto plaatsten !:) En info enz
Ongeveer 1.40 , meer bedoelt als maatje voor pab en soms lekker buitenrijden wil zelf grotere heb de tijd niet voor om er 2 te rijden enzo dit gaat prima haha alleen pab is vandoor met sinterklaas ^^ moonforever @ [RIJ-ITP] Sint gaat er met me paard vandoor....
Ik zie het topic nu pas, maar ik wil graag weer mee fotograferen. Ik sta op de lijst met mijn echte naam: Maca
AmberB_
Geplaatst: 12-12-13 11:34
Ik ben voor wizzard en mij naar een outfit aan het kijken. Ik dacht omdat hij uit England komt een mooie jurk erbij te dragen. Beetje terug naar de sfeer uit de 18e eeuw. (als het mij lukt om iets betaalbars/passends te vinden) foto Ook mag ik mijn moeders trouwjurk hebben en er mee doen wat ik wil. foto
Vinden fotografen zoiets leuk of niet?
Ook kan ik de kleding aan bij mijn andere paardje Calippo. Dit jurkje heb ik ook nog. foto
Edit: link veranderd, als het goed is doet hij het nu wel
Laatst bijgewerkt door AmberB_ op 12-12-13 11:45, in het totaal 2 keer bewerkt