Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Ik was eerlijk gezegd dit topic een beeetje kwijt geraakt ..
Zou iedereen achter de datum die het beste uit komt zijn/haar boktnaam willen zetten?
Over 2 weken precies kijk ik welke datum het vaakst gekozen is, die wordt het. Lijkt me genoeg keuze zo
Ik heb het niet te ver in April gedaan, omdat ik met examens zit.
1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover
15 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
29 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover
finnens schreef:finnens schreef:Ik was eerlijk gezegd dit topic een beeetje kwijt geraakt ..
Zou iedereen achter de datum die het beste uit komt zijn/haar boktnaam willen zetten?
Over 2 weken precies kijk ik welke datum het vaakst gekozen is, die wordt het. Lijkt me genoeg keuze zo
1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover,
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover
finnens schreef:finnens schreef:Ik was eerlijk gezegd dit topic een beeetje kwijt geraakt ..
1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene
Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove
SoleroLove schreef:Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove
SoleroLove schreef:Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes
15 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, zoutenootjes
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes
29 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, zoutenootjes
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes
Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_
15 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, zoutenootjes, _l_amanda_l_
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_
29 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, zoutenootjes, _l_amanda_l_
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes, _l_amanda_l_
finnens schreef:Fotografen:
1. _l_amanda_l_
2. EmmyJoycee
3. Kimberley23
4. Fellow
5. NienSCHaap
6. Likemaaike
7. Ubok
8. Bellavie
9. BrammetJee
10. Blowdiene | Dashuri Photography
11. Cynn_x
12. Sandra
reserves:
1. CoSnuf
2. Jenne
Modellen:
1. finnens | Hydalgo | Peruaanse Paso x Draver |klik
2. frodo123 | Frodo | Fries x Welsh Cob |
3. Coronalime | Sterre | Haflinger http://2.media.hyves-static.net/1303056 ... 56681.jpeg
4. SoleroLove | Solero | NRPS |
5. Chicalover | Asterix | Kwpn | foto 1, foto 2, foto 3
6. Milan_lover | ?
7. Zoutenootjes | Vosseman | arabier foto 1, foto 2, foto 3
8. nobje | ?
reserves:
1. Irisloove
2. yvonnev | klik [ITP] Bobo HPE fotoshoot Terhorsterzand 1-4-2012
_l_amanda_l_ schreef:Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
15 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, zoutenootjes, _l_amanda_l_,
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
8 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime
finnens schreef:finnens schreef:Fotografen:
1. _l_amanda_l_
2. EmmyJoycee
3. Kimberley23
4. Fellow
5. NienSCHaap
6. Likemaaike
7. Ubok
8. Bellavie
9. BrammetJee
10. Blowdiene | Dashuri Photography
11. Cynn_x
12. Sandra
reserves:
1. CoSnuf
2. Jenne
Modellen:
1. finnens | Hydalgo | Peruaanse Paso x Draver |klik
2. frodo123 | Frodo | Fries x Welsh Cob |
3. Coronalime | Sterre | Haflinger http://2.media.hyves-static.net/1303056 ... 56681.jpeg
4. SoleroLove | Solero | NRPS |
5. Chicalover | Yesterday | Welsh x Fjord |
6. Milan_lover | ?
7. Zoutenootjes | Vosseman | arabier foto 1, foto 2, foto 3
8. nobje | Femke, / ranke fries, dol op water... baasje oooook !
reserves:
1. Irisloove
2. yvonnev | klik [ITP] Bobo HPE fotoshoot Terhorsterzand 1-4-2012
Kan iedereen zelf de foto erbij zetten die ze mooi vinden & paard erbij zetten? Ik weet niet van iedereen welk paard ze precies mee willen, omdat sommige meerdere mee zouden nemen.
Tuurlijk Jenne, heb je er bij gezet!
Ik zal iedereen een pb sturen met de vraag om de datum in te vullen.
Ik kan me voorstellen dat sommige dit topic zijn kwijt geraakt nadat het zo lang stil lag
edit; gedaan!
Ik krijg bij Sandra de melding dat de gebruiker niet bestaat, heeft iemand een idee hoe zei nu op Bokt heet?
mignonne2403 schreef:oh wat jammer! ik kom regelmatig met mijn verzorgpony bij de genieput!
Ze is alleen 4 maart uitgerekent......
Mogen er ook toeschouwers zijn??? denk er even over dan namelijk (woon in wapserveen, is vlakbij)
Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, NienSCHaap
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, NienSCHaap
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, NienSCHaap
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime
Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Kimberley23
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, NienSCHaap, Kimberley23
9 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, NienSCHaap
16 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, NienSCHaap
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime, Kimberley23
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime, Kimberley23
kimberley23 schreef:Citaat:1 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Kimberley23
2 maart (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, Bellavie, blowdiene, SoleroLove, ubok, zoutenootjes, _l_amanda_l_, NienSCHaap, Kimberley23
22 maart (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover
5 april (za): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime, Kimberley23
13 april (zo): finnens, BrammetJee, Milan_lover, blowdiene, SoleroLove, zoutenootjes, _l_amanda_l_, Chicalover, Coronalime, Kimberley23