Doordeweekse meeting in Havelte animo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: Doordeweekse meeting in Havelte animo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:57

Ok dat is weleen leuk aantal inderdaad :)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 15:05

En dan de shoot in de middag doen, zodat ik mee kan rijden vanaf steenwijk.

Kim_Asterix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:03

Helaas kan ik woensdag ook niet :( tot 2 uur op school.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:34

Oeps ga ik volgende week scheren, kan niet eens meer fatsoenlijk rijden de teddy beer

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 14:13

Top! Jammer dat je op woensdag niet kan Chicalover, waar zit je op school?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 15:10

UPDATE!

De meeting vindt dus plaats op woensdag 13 november. Doordat ik met malinda93 mee kan rijden vanaf Steenwijk, wil ik graag dat we rond half 1 - kwart voor 1 allemaal aangekomen zijn bij de vlindertuin, waar ruimte is om te parkeren. Liever te vroeg, dan te laat. Dan dat we met zn allen lopen naar de plek waar we de foto's willen maken (ik ben niet bekend met de locatie Havelte, iemand die weet waar de mooie plekjes zitten en hoelang het lopen is??). Dit zijn de modellen en fotografen die zich tot nu toe hebben gemeld:

Fotografen:
-_l_amanda_l_
- malinda93
- CoronaLime
- BrammetJee
- Ilona

Modellen:
- Kelszz_ - Bambi - Shetlander - 3 - Ruin
- NienSCHaap - Oeps - Kwpn Gelderse - merrie - zwart met bles - 17 jaar (foto's in profiel)
- Rina- Eclips of a Moon- Quarter horse- 10 jaar- merrie.
- CP112 - Nuadhu Nuage - Tinker - 5 - Hengst
- aricia - 3 jarige - Tinkermerrie - Moysca

We zitten nu op 5 modellen, 5 fotografen.
Fotografen mogen zich nog melden, modellen ook maar deze worden dan op de reservelijst geplaatst.

Zouden de modellen en fotografen mij een berichtje kunnen sturen met bevestiging dat ze komen?
En voor de modellen graag ook even of je ook losgooi en rijfoto's wil laten maken.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! *\o/*

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:55

Ik kan maar ik zou t leuk vinden als we gewoon naar die waterplas in havelte gaan, ik vind het daar persoonlijk erg mooi! Zou ik ook kunnen mee rijden vanaf steenwijk?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 15:58

Ilona schreef:
Ik kan maar ik zou t leuk vinden als we gewoon naar die waterplas in havelte gaan, ik vind het daar persoonlijk erg mooi! Zou ik ook kunnen mee rijden vanaf steenwijk?

Lijkt me heel gaaf! Bedoel je de genieput?

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:08

Ja! :)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:10

Ilona schreef:
Ja! :)

Lijkt mij ook heel gaaf om daar te gaan! Dan gaan we daarheen, is nog wel een stukje lopen geloof ik?

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:12

Jazeker een heel stuk lopen nog maar goed, dat is wel te overleven.

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:14

NienSCHaap schreef:

Lijkt me namelijk heel gaaf daar foto's te maken!

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:15

Likemaaike schreef:
UPDATE!

De meeting vindt dus plaats op woensdag 13 november. Doordat ik met malinda93 mee kan rijden vanaf Steenwijk, wil ik graag dat we rond half 1 - kwart voor 1 allemaal aangekomen zijn bij de vlindertuin, waar ruimte is om te parkeren. Liever te vroeg, dan te laat. Dan dat we met zn allen lopen naar de plek waar we de foto's willen maken (ik ben niet bekend met de locatie Havelte, iemand die weet waar de mooie plekjes zitten en hoelang het lopen is??). Dit zijn de modellen en fotografen die zich tot nu toe hebben gemeld:

Fotografen:
-_l_amanda_l_
- malinda93
- CoronaLime
- BrammetJee
- Ilona - ++ bevestigd

Modellen:
- NienSCHaap - Oeps - Kwpn Gelderse - merrie - zwart met bles - 17 jaar (foto's in profiel) - ++ bevestigd
- CP112 - Nuadhu Nuage - Tinker - 5 - Hengst
- aricia - 3 jarige - Tinkermerrie - Moysca - ++ bevestigd

Fotografen mogen zich nog melden, modellen ook maar deze worden dan op de reservelijst geplaatst.

Zouden de modellen en fotografen mij een berichtje kunnen sturen met bevestiging dat ze komen?
En voor de modellen graag ook even of je ook losgooi en rijfoto's wil laten maken.

Laatst bijgewerkt door Likemaaike op 02-11-13 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:25

NienSCHaap schreef:

Maar daar is toch gewoon een parkeerplek?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:27

Judith ik meld me af. Clips dr kiezen zijn weer aan het ontsteken (kaak helemaal dik). En dat betekend wrs dat ik volgende week de hele week met dr naar de DA mag. Die beide moeten er nl uit. En dat wordt nogal een toestand.

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:32

rina schreef:
Judith ik meld me af. Clips dr kiezen zijn weer aan het ontsteken (kaak helemaal dik). En dat betekend wrs dat ik volgende week de hele week met dr naar de DA mag. Die beide moeten er nl uit. En dat wordt nogal een toestand.

Ah balen Rina maar is niet anders, sterkte!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:39

Ja we zaten er wel op te wachten dat ze zouden gaan ontsteken, maar hoelang dat ging duren weet je nooit. Thanks, zal ik nodig zijn. Dit gaan geen leuke weken worden :=

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:33

Ilona schreef:
NienSCHaap schreef:

Maar daar is toch gewoon een parkeerplek?

Nee, daar staan sinds kort slagbomen voor, tís denk ik weer "privé " parkeren voor de kazerne daar...
Dus parkeren kan nog wel bij de vlindertuin (of als het niet al te zompig is, bij het hunebed)
Is er trouwens iemand die daar regelmatig langskomt die weet of je er überhaupt nog in mag met het paard? Hoorde van vrienden dat je er met loslopende honden ook al niet meer mag komen -O-...

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:52

Bij de hunebedden mag je nier meer parkeren.. Het is een loopgebied geworden.. Volgensmij mogen er nog wel paarden komen want ze komen er ook nog veel met buitenritten enzo

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 18:16

Zou iedereen modellen en fotografen mij een pb willen sturen met bevestiging?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 12:31

Likemaaike schreef:
Zou iedereen modellen en fotografen mij een pb willen sturen met bevestiging?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 19:06

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 20:01

UPDATE!

Fotografen:
-_l_amanda_l_
- malinda93 ++ bevestigd
- CoronaLime
- BrammetJee ++ bevestigd
- Ilona - ++ bevestigd

Modellen:
- NienSCHaap - Oeps - Kwpn Gelderse - merrie - zwart met bles - 17 jaar (foto's in profiel) - ++ bevestigd
- CP112 - Nuadhu Nuage - Tinker - 5 - Hengst ++ bevestigd

Ik heb er zin in! :D

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 21:17

UPDATE!

Fotografen:
-_l_amanda_l_ ++ bevestigd
- malinda93 ++ bevestigd
- CoronaLime ++ bevestigd
- BrammetJee ++ bevestigd
- Ilona - ++ bevestigd

Modellen:
- CP112 - Nuadhu Nuage - Tinker - 5 - Hengst ++ bevestigd
- snowylover - hengst - Grand Armour - ++ bevestigd

Laatst bijgewerkt door Likemaaike op 03-11-13 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:24

Amanda, er staan geen slagbomen hoor, maar alleen een bord dat het daar verboden is te parkeren. Tegenover de Fake, bij de hunebedden, mag je alleen nog maar parkeren als je invalide bent. Het gebied is toegankelijk voor wandelaars, paarden en aangespannen paarden. Honden mogen alleen nog los in daarvoor aangewezen plekken, maar waar die zijn is niet helemaal duidelijk :Y)

Het is afgesloten vanwege milieu redenen, het schijnt dat er regelmatig afval achterbleef en aangezien er nu een grote ruime parkeerplaats bij de vlindertuin is word je nu daar naartoe verwezen.

Het is overigens wel een heel stuk lopen, ruim 2 kilometer Plus dat het nog een vrij smal paadje is over de heuvel, anders is het nog verder om naar de Genieput. Je mag nog wel bij de schipslootweg parkeren (Vanaf wapserveen 1 weg voor de Genieput) en dan via het fietspad naar de Genieput, dat is ongeveer 1 km maar wel langs de weg.

Tussen de vlindertuin en het stuk achter de Genieput zit trouwens een heel stuk wat er hetzelfde uitziet als achter de Genieput, dus opzich hoef je daarvoor niet persé naar de Genieput :)