Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Likemaaike schreef:UPDATE!
De meeting vindt dus plaats op woensdag 13 november. Doordat ik met malinda93 mee kan rijden vanaf Steenwijk, wil ik graag dat we rond half 1 - kwart voor 1 allemaal aangekomen zijn bij de vlindertuin, waar ruimte is om te parkeren. Liever te vroeg, dan te laat. Dan dat we met zn allen lopen naar de plek waar we de foto's willen maken (ik ben niet bekend met de locatie Havelte, iemand die weet waar de mooie plekjes zitten en hoelang het lopen is??). Dit zijn de modellen en fotografen die zich tot nu toe hebben gemeld:
Fotografen:
-_l_amanda_l_
- malinda93
- CoronaLime
- BrammetJee
- Ilona - ++ bevestigd
Modellen:
- Kelszz_ - Bambi - Shetlander - 3 - Ruin
- NienSCHaap - Oeps - Kwpn Gelderse - merrie - zwart met bles - 17 jaar (foto's in profiel) - ++ bevestigd
- CP112 - Nuadhu Nuage - Tinker - 5 - Hengst
- aricia - 3 jarige - Tinkermerrie - Moysca - ++ bevestigd
We zitten nu op 5 modellen, 5 fotografen.
Fotografen mogen zich nog melden, modellen ook maar deze worden dan op de reservelijst geplaatst.
Zouden de modellen en fotografen mij een berichtje kunnen sturen met bevestiging dat ze komen?
En voor de modellen graag ook even of je ook losgooi en rijfoto's wil laten maken.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Ilona schreef:NienSCHaap schreef:Jazeker een heel stuk lopen nog maar goed, dat is wel te overleven.
Maar daar is toch gewoon een parkeerplek?