Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Re: Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 23:25

Als ik jou was zal ik dan geen bandages om doen haha en een kleur dekje is aan jou de keus wat je zelf het mooist vind haha!
En met het mee rijden is dan niet handig eventueel alleen voor de terug weg er gaat wel een bel bus naar borger en dan kun je de bus nemen die voor het veld stopt, alleen op een zondag is er een waardeloze dienstregeling van de bussen.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:25

Ik moet helaas toch afmelden, is net iets te ver voor mij. Succes iedereen, hopen op een mooie dag!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 23:27

Helaas, Ik heb verder ook niet niet van alle modellen wat gehoord. Dus ik weet niet wie er allemaal mee gaan op een paar na.

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:32

Haha okee. Hij heeft het wel een keer omgehad maar dit waren alleen de voorbenen met een pimp my pony... :') denk dat ik dan voor een wit dekje ga !
Even voor Tigress, denk dat dan idd de heenweg meerijden niet mogelijk is, maar de terugweg wel !

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 00:19

Mijn paard heeft trouwens ook nog nooit bandages om gehad, maar daar maakt ze nooit geen probleem van haha :+
Tenminste ook voor de allereerste keer beenbeschermers trok ze zich nergens van aan.

Waar ik me nu wel zorgen om maak is dat Annabel heel dwars is en dat we nog lang niet terug op het niveau zijn dan we waren. Maar goed voor een fotoshoot maakt dat verder vast niet zo veel uit. Ze is namelijk hartstikke heet.

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:12

Citaat:
Losgooien

1. liefmeisje15 - Vlakke ondergrond, stevige omheining.
2. Irisx94
3. _mellanie - als er maar een goeie omheining is, en ook een goeie ondergrond ivm net herstellende blessure
4. Adawi

Loves_Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:59

Wij kunnen nog steeds (jasper_lover en loves_bella). Maar hoe zit het met stemmen?

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:01

Wat ik begreep is dat iedereen mee kon, i.v.m. afmelding

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 15:56

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 16:36

Dames ik ben naar de locatie geweest ik zal vanavond even foto's laten zien!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 18:10

Dames, ik heb mij verder verdiept in de plek zelf en tot conclusie je mag niet op de heide komen met paard ivm zeldzame reptielen ect ect. Het meisje waar van ik de shoot had zij wel dat je daar mocht komen met het paard aangezien zij daar woont vertelde dat wij daar mochten komen met de paarden. Uiteindelijk mag je daar officieel niet komen

Dit is het gebied waar ik de shoot had. De foto's heb ik vandaag gemaakt
http://imageshack.us/a/img838/2500/go9s.png
Afbeelding

Maar geen zorgen! Ik heb verder gezocht naar een plek in exloo waar je wel met het paard mag komen! Ik heb het helemaal uit gespit en je mag daar daadwerkelijk komen op de grote paden en stukken door het bos aangezien daar ruiterpaden door lopen, Heide is ook aanwezig! En zoals op het molenveld staat daar ook alles in de bloei. Het is ongeveer 2 km vanaf het molen veld.
Ik heb hier geen foto's van alleen van een shoot die ik gehad met @Adawi. Ik zal morgen even daar heen gaan om foto's te maken dan kunnen jullie beeld krijgen van de plek.

Ik moet ook even uitvinden of er daadwerkelijk genoeg plek is voor trailers. Ik ga er wel van uit dat er voldoende plek is. De route beschrijving krijgen jullie na het weekend, en de planning krijgen jullie op de woensdag! Hopen dat alles een beetje duidelijk is

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:28

Naaoommii schreef:
Helaas, Ik heb verder ook niet niet van alle modellen wat gehoord. Dus ik weet niet wie er allemaal mee gaan op een paar na.

Grijnz als je nou echt modellen te kort komt O:) O:) O:) Ik heb nog wel wat leuks staan en kan evt komen. En nee niet weer die zwarte :P Heb ook nog een uitermate leuk vosje :j Beeldschoon en heel sprekend koppie. Kan alleen niet onder het zadel. Of kan wel onder het (western)zadel maar geen rijfoto's. Of een mooie donkerbruine ouwe dame, die wel onder het (western)zadel kan. Ook heel sprekend hoofd met grijze haren :+

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 18:32

Er heeft iemand afgemeld dus er kan 1 mee, dus rina van mij kun je er nog bij! Ik weet niet hoe het zit of andere fotografen er mee eens maar ik denk dat het niet zo'n probleem moet zijn. Heb je ook nog foto's voor de rest van de paardjes, joun oudje heb ik al gezien in het andere topic maar altijd leuk voor de fotografen als hier ook foto's gepost worden zodat ze kunnen kiezen :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:35

Jeej rina neem je de vos mee om me te verleiden :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:06

:D Maar alleen als de fotografen het er mee eens zijn hoor. Anders kom ik gewoon kijken.

Miss Ego (Eclips of a Moon) Quarterhorse Merrie 10 jaar oud.
Clips mag NIET los, niet aan de longe en kan ook niet gereden. Die heeft een chipoperatie gehad, die nog steeds complicaties heeft (OP was al begin dit jaar). Ze mag dus niet uit dr panty, maar kan wel gewoon stilstaan voor portretfoto's. (en is gek op aandacht. Vooral veel en allemaal voor haar :+ ) Kan kusjes geven, en hele gekke bekken trekken (als ze het booooooring vind) :')
Afbeelding
http://i71.photobucket.com/albums/i141/ ... l1002a.jpg
En echt geen van de foto's doet haar recht. Zoals ze echt is kan ik dr niet op de plaat krijgen.

Of de dame Daisy. NRPS van 27 jaar. Is zowel western als engels gereden. En kan mits een beetje aangepast nog steeds onder het zadel (kan niet al te gek doen). Let wel Daisy is vrijwel blind, 1 oog compleet andere oog ziet ze nog iets van 20 a 30%. Dais kan ook kusjes geven op commando (hebben al mijn paarden van haar afgekeken) Mag niet los, omdat ze dus bijna blind is. Maar ik kan dr wel vrijwel zonder iets laten staan.

Foto met dank aan Monica Brouwer.
Afbeelding
http://i71.photobucket.com/albums/i141/ ... d38336.jpg
En een foto van dr geheel
http://i71.photobucket.com/albums/i141/ ... aceea1.jpg

Seven alleeeeeeeeeeeeen als wij een keer een date maken dan voor foto's hier. Moet en wil toch echt nog een keer mooie foto's van die ouwe Dais O:) }> Zo nu doe ik even chantage (en geen mens die het nu nog snapt, heeft met een andere meeting te maken ;) ).

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:09

Naomi, dan is het waar we met Saar geweest zijn?

Als het daar gehouden word kan ik rijdend erheen.
Mochten er tegen die tijd afmeldingen van modellen zijn kan ik eventueel mijn zwart bonte ijslander meenemen. Foto zal ik zo plaatsen. Die kan ik namelijk beiden tegelijk rijdend meenemen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 19:30

@Rina die vos heeft echt een mooi sprekend koppie!

@kitty ja daar zijn we mer saar geweest! Ik heb verder ook geen afmeldingen gehad dus tot nu toe gaat iedereen mee behalve 1 shet

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 23:28

Die date komt er zeker Rina hoef je me niet eens voor de chanteren wil je dieren allemaal ontmoeten :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 00:10

Seven schreef:
Die date komt er zeker Rina hoef je me niet eens voor de chanteren wil je dieren allemaal ontmoeten :)

:D he lukt ook al niet :+ Maar dit is niet dat vosje waarmee ik je lekker zat te maken. Tenminste niet kwa rijden. Das t andere vosje Lena. Maar die gaat even niet mee, die is de dag ervoor op een ranchwedstrijd in Wildervank. [WN-EV] [SHOW] 24-08-2013 Wildervank First Dutch Stock Horse Show

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:37

Ons internet ligt eruit dus ben niet meer vaak in het topic.
Hou het wel bij via mob. :)

Verder dacht ik dat ik bijna moest gaan afmelden vanwege problemen paard,
Maar nou een noodoplossing gevonden met het zadel, nou gaat t weer super.

Maar super dat er toch een geschikte locatie is gevonden, super!!

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:42

Is het een idee dat iedereen zijn mobiele nummer via pb naar bijvoorbeeld Naomi stuurt? En Naomi terug naar iedereen?

Mocht er op het laatste moment nog iets zijn dan kunnen we in ieder geval elkaar bereiken.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:50

@Iris dat is helemaal super :D
@Kitty Ik vind dat een erg goed idee!

---------------------------------------

Dames ik heb helaas geen tijd zit weekend om naar de locatie te gaan! Ik beloof jullie om maandag of dinsdag dat ik wat foto's heb van de locatie.

En zoals kitty zegt wil iedereen even zijn mobiele nummer door geven aan mij, ik stuur dan mijn mobiele nummer terug via een sms of via de whatsapp. Het is handig als je door geeft of je whatsapp hebt of niet!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 14:54

Dames ik heb weer een afmelding gehad helaas. Dit zijn de volgende modellen die niet mee gaan.
De rest die in de lijst gaan mee en natuurlijk 1 van Rina

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:06

Ah gaat dat gave veulentje niet mee ? En die schattige shet.. Jammer!

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 15:08

Wat jammer zeg!