Cindyrella schreef:Overigens doen fotografen dat inderdaad gratis. Maar de modellen m.i. ook!
De modellen moeten ook van te voren tijd stoppen in het in orde brengen van paard en tuig. En met paard in de trailer heen en terug rijden. En na afloop alle spullen weer opruimen.
Dus als ik het goed lees bedoel je dat fotografen er niet veel tijd in stoppen?
Je moest eens weten hoeveel tijd er in gaat zitten, sommige zijn dagen bezig met het nabewerken om de touwtjes netjes weg te werken zodat iedereen nette foto's heeft.
Voor mij hoeft een paard niet 'speciaal' te zijn, Een paard moet mij persoonlijk aanspreken, en dat kan net zo goed een ouwe shetlander zijn van 25 als een top arabier van 5. Mensen denken van ow ik heb gewoon een huis tuin en keuken paardje dus dat zullen ze wel niets vinden.
FOUT
Dat htkp kan net juist die ene uitstraling hebben die iemand zoekt, daarom is het zo fijn om wat foto's er van te zien en dan te kunnen kiezen.
Stel je voor dat van de 8 modellen die mee gaan de eerste 6 mensen een haflinger hebben die zich aanmelden?
Niets mis met een haflinger, vind ze superleuk maar om daar een hele dag alleen foto's van te maken gaat ook vervelen voor mij, mits ik naar een haflinger keuring zou gaan maar daar kies ik dan zelf voor.
Variatie hout het voor iedereen leuk, lijkt mij althans, ik kan niet voor een ander spreken natuurlijk.