Velen linkjes deden het niet meer, weet niet waarom, dus als mensen even per PB naar Cynn_x 2 foto's opnieuw willen sturen met naam paard, ras, geslacht, bijzonderheden (VD, lange manen, speciaal tuig.. ik noem maar wat) dan komt er straks een nieuw overzicht.
Foto collage voor nu: Klik
- _siri met ? (Tinker)??? - Madeira met Madeira (Haflinger) - Chanel_spies met Kendal (NRPS) - Sherr met Chipo(?) Foto - apollootje met Savanna (Haflinger) - m1992 met Zwart bonte(Shetlander) - Meldoy93 met Melodie (Haflinger) - VSC met Chanel (kan hoog VD) - patsab met Diego(?) Foto 1 Foto 2 -Dyonepooh1 met Pooh(Shetlander, beheerst hoge VD) - randhoeve met Noa (mini appaloosa)
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 10-08-13 15:02
Ik ga nú iedereen PB'en. Druk, druk, druk..
Datum:zat 19 oktober Indien het bij slecht weer afgelast moet worden, is de reserve datum zat 2 november Locatie: Zandverstuiving Hulshorst
Organisatie: FR_Foto + Cynn_x
We nemen 12 fotografen mee (groepjes van 3) en 8 modellen. In de ochtend 4 en in de middag 4.
Fotografen
Dikgedrukt hebben via PB bij Cynn_x bevestigd te kunnen.
Van de volgende modellen ontvangt Cynn_x graag nog foto's en informatie (naam, ras, geslacht, bijzonderheden) voor in het overzicht: - _siri met ? (Tinker)??? - Chanel_spies met Kendal (NRPS) - m1992 met Zwart bonte(Shetlander) - Meldoy93 met Melodie (Haflinger) - VSC met Chanel (kan hoog VD) - patsab met Diego(?) Foto 1Foto 2
Voor nu de planning: 24 augustus sluiting inschrijvingen modellen. 24 augustus gaan de fotografen stemmen per PB naar Cynn_x, door hun top 8 door te geven. 28 augustus uitslag van het stemmen, ongeacht of alles binnen is of niet. 7 september het eerste schema online 21 september krijgen alle fotografen en modellen een informatie PB van Cynn_x, met o.a. routebeschrijving, tips & tricks op de meeting, wat er wordt verwacht, het laatste schema na wijzigingen.. etc. 19 oktober de meeting!!
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-13 20:31
mooi gemaakt cynn
Laatst bijgewerkt door FR_Foto op 10-08-13 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-13 20:31
Laatst bijgewerkt door FR_Foto op 10-08-13 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 10-08-13 20:33
? Je hebt niks veranderd, waarom ga je het nog een keer plaatsen? EDIT: En dan dubbelpost?
Ik zou het verwijderen als ik jou was, wordt onoverzichtelijk zo.
FR_Foto
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-13 20:35
Cynn_x schreef:
? Je hebt niks veranderd, waarom ga je het nog een keer plaatsen? EDIT: En dan dubbelpost?
Ik zou het verwijderen als ik jou was, wordt onoverzichtelijk zo.
ik heb bij diego het ras gezet maar ik verwijder het bericht wel
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 11-08-13 19:37
Datum:zat 19 oktober Indien het bij slecht weer afgelast moet worden, is de reserve datum zat 2 november Locatie: Zandverstuiving Hulshorst
Organisatie: FR_Foto + Cynn_x
We nemen 12 fotografen mee (groepjes van 3) en 8 modellen. In de ochtend 4 en in de middag 4.
Fotografen
Dikgedrukt hebben via PB bij Cynn_x bevestigd te kunnen.
Van de volgende modellen ontvangt Cynn_x graag nog foto's en informatie (naam, ras, geslacht, bijzonderheden) voor in het overzicht: - _siri met ? (Tinker)??? - Chanel_spies met Kendal (NRPS) - m1992 met Zwart bonte(Shetlander) - Melody93 met Melodie (Haflinger) - VSC met Chanel (kan hoog VD) - patsab met Diego(?) Foto 1Foto 2
Voor nu de planning: 24 augustus sluiting inschrijvingen modellen. 24 augustus gaan de fotografen stemmen per PB naar Cynn_x, door hun top 8 door te geven. 28 augustus uitslag van het stemmen, ongeacht of alles binnen is of niet. 7 september het eerste schema online 21 september krijgen alle fotografen en modellen een informatie PB van Cynn_x, met o.a. routebeschrijving, tips & tricks op de meeting, wat er wordt verwacht, het laatste schema na wijzigingen.. etc. 19 oktober de meeting!!
En voor de mensen die de locatie niet kennen, wat plaatjes:
Reserves mogen zich blijven aanmelden, stuur me gewoon even een PB'tje.
Modellen:
Van de volgende modellen ontvangt Cynn_x graag nog foto's en informatie (naam, ras, geslacht, bijzonderheden) voor in het overzicht: - _siri met ? (Tinker)??? - Chanel_spies met Kendal (NRPS) - m1992 met Zwart bonte(Shetlander) - VSC met Chanel (kan hoog VD)
Reserves mogen zich blijven aanmelden, stuur me gewoon even een PB'tje.
Modellen:
Van de volgende modellen ontvangt Cynn_x graag nog foto's en informatie (naam, ras, geslacht, bijzonderheden) voor in het overzicht: - _siri met ? (Tinker)??? - m1992 met Zwart bonte(Shetlander)
Laatst bijgewerkt door Cynn op 17-08-13 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt