Ik woon zelf in epe en hattem dus als het daar in de buurt is en het is te regelen qua vervoer dan ga ik graag mee als gemiddelde/gevorderde fotograaf! Ik kom heel vaak op de hei in Epe/Heerde dus als je daar info van nodig hebt moet je het maar zeggen! Ik heb daar pas ook een meeting georganiseerd voor honden wat erg geslaagd was. Ik heb nu alleen geen tijd om er nog een te organiseren.
Heerde is idd wel erg mooi! maar havelte ook alleen wel weer wat verder weg.. Ik stem overal mee in zolang het maar redelijk in de buurt van zwolle is.. hihi
Ik heb eigenlijk geen idee of je een stukje mag afzetten? Wel hebben ze een prachtig grote parkeerplaats bij de schaapskooi voor de fotograven en trailers enz.
Als je het paard mee neemt dat in de profielfoto staat, zou ik het erg heel erg gaaf vinden!
Mnon1994
Geplaatst: 01-08-13 12:37
Als het epe heerde word ben ik er sowieso bij als forograaf Havelte is voor mij met het ov niet te doen mits we pas in de middag/einde ochtend beginnen
Maar mogen ze dan ook lopen in een afgezet stukje? Ik heb eventueel een ruin en de andere is nog herstellende van de castratie, dus het ligt een beetje aan de datum
Ik weet niet als iemand veel ervaring heeft met het organiseren van een meeting? Misschien dat diegene ons kan helpen? Voordat wij met zijn allen in het diepe worden gegooid? En uiteraard ook fotograven met een beetje ervaring gezocht die wel foto's door willen sturen en hun afspraken na willen komen het zelfdr geld voor de mensen die zich opgeven met hun paard Maximaal 3 dagen van te voren afzeggen.. bij wijze?
als het een datum word dat ik kan ben ik er bij! mijn website komt bijna online! Dan plaats ik hem wel even hier voor de geïnteresseerden! kunnen jullie een beetje zien wat voor een foto's ik maak
kimberley23
Geplaatst: 01-08-13 22:35
Misschien in het handig om even een lijstje te maken wie welke locatie wil?
He, de hei hoort volgens mij nu officieel te bloemen, maar er zit een kevertje in... Maar als hij nu aankomende 2 weken toch begint te bloeien is het wel zo leuk en mooi om het dan te doen?
FleurHunter
Geplaatst: 02-08-13 00:00
Ohja en ik wil ook wel helpen organiseren woon aan de weg van schaapskooi in Heerde dus 5 min van mijn huis(A) Heb alleen geen ervaring met fotomeetings...
Alle hulp is mogelijk, mnon1994 wil eventueel ook helpen! Als we eerst onze ideeën uitwerken, kunnen we daarna een nieuw topic starten! Mnon had al een paar goede ideeën!
Aranel
Geplaatst: 02-08-13 09:04
Top dat het Heerde wordt, ik ben erbij
Ik neem aan dat het in een weekend gehouden gaat worden?
Ik hoorde vandaag wel van een stalgenoot dat er alleen op de ruiterpaden mag gereden worden en dat er gecontroleerd werd Dus ik ben erg benieuwd hoe het bij ons gaat! Misschien een idee maken voor een 2e suggestie ? Voor als Heerde niet door kan gaan..