tot nu toe heb ik dit...fijn dat alle fotografen om mijn pb geantwoord hebben maar niet heus Modellen Deborah – SjorsHieke – MimirMandy – BorisConnie – SpesPatricia – Duvel FotografenDianneMSaviraRdLFotoEvelien
Deb0raa schreef:tot nu toe heb ik dit...fijn dat alle fotografen om mijn pb geantwoord hebben maar niet heus Modellen Deborah – SjorsHieke – MimirMandy – BorisConnie – SpesPatricia – Duvel FotografenDianneMSaviraRdLFotoEvelienfotograven vanuit zoetermeer/ leidschendam kunnen evt meerijden
Deb0raa schreef:hieke_81 schreef:Dan is het inderdaad handiger om te gaan lopen...En we zijn bikkels toch Hieke?! :pTuurlijk! Maar ben ook wel liever lui dan moe hoor... Zeker met dit warme weer...
Hoi meiden hier een paar voorproefjes voor iedereen 1.... even snel upgeload hoor...Ik hoop dat jullie het wat vinden ben zelf nog niet helemaal tevreden moet nog veel oefenen hoor, Zie dat me zwarte randje eraf is gevallen op foto 1 hahahah Dus als jullie eens gratis shoot willen hoor ik het wel !
DianneM schreef:Sjors alvast een voorproefje [ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]dat is boris dianne