Het moodboard uit het vorige topic
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
filou schreef:Ik volg het even niet meer!
Er staat een datumprikker die ingevuld moet worden en even verdrop staat de datum is al bekend er wordt geloot.
Ik ben 1e reserve fotograaf geloot, moet ik nu de datumprikker nog invullen of niet?
Heb er zelf 2 bij gedaan die totaal anders zijn dan degene die al genoemd waren om zo een gevarieerde pot te maken. Blijf ideeën plaatsen!!

Citaat:IDEEËNPOT
Ik zal deze quote/lijst bijhouden om alles op een rijtje te houden, waar straks dan ook makkelijk gekozen kan worden door middel van stemmen. Gelieve zelf niet te quoten!
1. ROMANTISCH (BOSNIMF)
2. CLASSIC (HORSE RACING 1930)
3. WARRIOR (DOTHRAKI/XENA)
4. NOMADEN (MONGOLIË)
Universele outfits voor de paarden zijn dan wel handig haha goldenarrow schreef:filou schreef:Ik volg het even niet meer!
Er staat een datumprikker die ingevuld moet worden en even verdrop staat de datum is al bekend er wordt geloot.
Ik ben 1e reserve fotograaf geloot, moet ik nu de datumprikker nog invullen of niet?
Er was in het vorige topic al een datum geprikt, maar de TS van dit topic had dat niet in de gaten. We hebben de datum uit het vorige topic gewoon overgenomen.
(voor degenen die het zich heel toevallig ook afvroegen, het is dus 17 augustus
) Lipydo schreef:Zoals ik het goed begrijp zijn er dus 6 modellen, 6 thema's en 6 paarden waar elk model met elk paard wordt gecombineerd? Dus elk paard moet deze 6 thema's meedoen? Modellen zitten vast aan hun eigen thema?
Ik had heel even in mijn hoofd dat er 6 vaste stellen gecombineerd werden...![]()
Universele outfits voor de paarden zijn dan wel handig haha
Lipydo schreef:Dus je wil dat ieder model 6 outfits heeft? Lijkt mij een kostbare zaak
Hoe zie jij het precies voor je? Want ik ben het spoor nu een beetje bijster denk ik.
(mij kan het ook niet gek genoeg zijn), maar ik denk niet dat het haalbaar is. Er moet nou eenmaal een (strak) schema komen. Iedereen gelijk; iedereen dezelfde tijd voor duur shoot. Daarnaast kan je beter 1 thema tot in de puntjes uitwerken dan 6 beetje half/half. Wat goldenarrow al zegt: ook de kosten lopen hoog op (als je het goed wilt doen). Het moet geen (bij wijze van spreke) verkleedfeestje worden, maar hoogwaardige stylingen. Geloof mij: het is echt niet alleen een jurk aantrekken en je bent klaar. Lipydo schreef:Hoe leuk het ook is, ik snap volkomen jouw enthousiasme en 'gekte'(mij kan het ook niet gek genoeg zijn), maar ik denk niet dat het haalbaar is. Er moet nou eenmaal een (strak) schema komen. Iedereen gelijk; iedereen dezelfde tijd voor duur shoot. Daarnaast kan je beter 1 thema tot in de puntjes uitwerken dan 6 beetje half/half. Wat goldenarrow al zegt: ook de kosten lopen hoog op (als je het goed wilt doen). Het moet geen (bij wijze van spreke) verkleedfeestje worden, maar hoogwaardige stylingen. Geloof mij: het is echt niet alleen een jurk aantrekken en je bent klaar.
Wat is nou wijsheid?