Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enne de meeting begint al weer erg groot te worden. Hou er rekening mee dat je ook de tijd moet hebben voor elk paard en dat de modellen die dag klaar zijn als ze naar huis gaan, maar de fotografen nog aan het werk moeten met de foto's. Hoe meer paarden hoe meer uitzoekwerk. 10 paarden is eigenlijk wel het maximale aantal voor 1 dag jwl schreef:[/quote]Ik moet ff quoten want ik zit op mn telefoon de laptop is in de maak dus ff zojwl schreef:Aangezien het andere topic niet meer gebruikt word lijkt het me handig om een nieuw topic te openen met een kloppende lijst. Dus wil iedereen die nog mee wil doorgeven of je als model of fotograaf mee gaat en met welk paard of pony je mee wilt?
Wat mij betreft kunnen we de datum op 4 augustus houden tenzij er een andere datum is die makkelijker is voor de meesten?
Eventueel kan ik bij mij 1 of 2 trailers kwijt en het is ongeveer 10 minuten stappen voor mij naar de vlietlanden
Modellen:
1:jwl, tuiger
2: jwl, mini shet
3: its_laraa, shetlander
4:xlindsayx, tuiger
5: xlindsayx, shet
6:malle4ever, jimmie
7: Caitlin_K met Dante of Coco (kijk prof)
8:coyote_lief
9:angel, stef
10:dravergekkie
11:britjee1997
12: gemma
Reserve:
13: Robesh, shet
14: Robesh, minipaard
Fotografen:
1:_lisaa_ http://www.lmphotoart.weebly.com/
2:maaaanndy95
3:ziuhatanejo
4:rdlfoto
5:boortjuh
6: AZNLady
7:
8:
9:
10:
11:
12:
plek voor 2 trailers:
1:its_laraa
2:
Verzamelen bij mij aan de Horst laan. Ik kan 2 trailers kwijt ongeveer. En ik beschik over een bak waar de paarden vast kunnen staan en een land aan de bak waar ze eventueel los kunnen. We kunnen mensen ook op pikken op de parkeerplaats op de Horst laan om 13:00