Met een * heb ik al bevestiging van De rest krijgt nu een pbtje(die op de lijst staat, reserves krijgen GEEN pb, en hoef ik op het moment ook GEEN bevestiging van tegen de tijd dat iemand afvalt neem ik contact met je op )
Ik had het topic al gezien Vooralsnog zijn we er bij op 20 oktober met Luca. Ik hoop alleen wel dat deze meeting wel doorgaat, want de vorige meeting waar we voor ingeschreven stonden werd ook vrij laat afgemeld en je houdt er qua planning toch rekening mee....
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-08-13 10:08
Ik kreeg een PB. Maar ik kan helaas niet meer op 20 oktober. Wist helemaal niet dat ik deze meeting nog had staan. Sorry. Dus je mag iemand anders gelukkig maken met een plekje.
Ik sta op de reservelijst, maar wat mij betreft mag je mij van de reservelijst halen. Ik heb in oktober al twee fotomeetings en geef ook nog een workshop Lightroom die maand.
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-13 10:27
Locatie Ijmuiderstrand, 20 oktober (Ijmuiderstrandweg 1, Ijmuiden)
Met een * heb ik al bevestiging van De rest krijgt nu een pbtje(die op de lijst staat, reserves krijgen GEEN pb, en hoef ik op het moment ook GEEN bevestiging van tegen de tijd dat iemand afvalt neem ik contact met je op )
Laatst bijgewerkt door Lara op 05-08-13 11:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Sorry maar door een financiële fikse domper moet ik nu elke cent 3x omdraaien en daardoor heb ik gewoon geen geld voor benzine. Ik moet mij helaas dus afmelden
Ik zet je er even als 13e erbij Heb nog lang niet van iedereen bevestiging, maar wel al een reserve gepb't, als iemand nu dus afzegt blijven we gewoon met 12, tot er weer een plekje vrijkomt
Ik heb een pb gekregen. Op dit moment ziet het er naar uit dat ik gewoon kan. Maar ik weet nog niet hoe mijn rooster is, wanneer ik mijn toetsweken heb en hoe druk ik het heb (examenjaar). Als blijkt dat ik toch niet kan laat ik het op tijd weten!
Rafiki8
Geplaatst: 06-08-13 23:06
Ik moet me af melden voor deze meeting. Veel plezier voor degene die wel meegaan.