Whaaha, midzomercarnaval op t Leersumse veld als ik het zo lees.
Gaat op die gele weinig indruk maken, vrees ik. Maar ook Tweet heeft zijn zwakke plekken... Tip in geval van Tweet: geluid van een ezel. Als ringtone of zoiets. Oh ja, en hij is altijd extreem zwaar onder de indruk van veulens, maar dat is lastiger te regelen. En koeien geven gegarandeerd kop naar voren en oren naar voren reactie. Maar koeien zijn nog lastiger te organiseren dan veulens, ben ik bang.
Vandaag weer 15 minuutjes erop gezeten, en dat gaat nog steeds goed. Zelfs een paar drafpasjes gedaan. (meter of 80 op supervlak en verend bospad)
Schoonvader ziet het helaas niet zitten om ons te brengen.. Durft het niet aan om met paard en trailer te rijden en heeft er verder ook geen ervaring mee. Balen..
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-13 13:16
Van Tezzy niets meer gehoord, dus van de lijst afgehaald... Kan er weer op indien ze toch mee wilt en er iemand afvalt.
---------------------
Fotografen Dik gedrukt die hebben bevestigd te kunnen. - Cynn_x - Bellatrix - jenne - Femkex - Lisette1987 - xDominique - Sandra - xLoki - Suusje92 - Calanddra - Priisss - Madieke
Ja ik vind het ook heel jammer had me erg leuk geleken. Helemaal balen omdat we de vorige keer door stomme pech niet konden komen. Dus had me er echt op verheugd..
Het lukt me gewoon echt niet om iemand anders te regelen.
Sorry dat ik nog niet gereageerd heb.. Had examen, werd laat. Gister uit geweest (ineens van date naar relatie) en net pas weer online.. Maar ik zou wel kunnen
fleur_yen
Geplaatst: 23-06-13 23:26
Calanddra schreef:
Nou alleen nog hopen dat er 3 modellen afvallen
Dan help ik je vast een beetje op weg
Helaas ben ik die week net op vakantie, baal er ontzettend van, en had er echt veel zin in namelijk. Dus ik wens jullie in ieder geval een hele leuke dag toe
Ik wil graag mee als model, ondanks de toeter, bellen en vooral de paraplu's die aanwezig zullen zijn! (denk 99% zeker dat ik kan, als ik mij af moet melden doe ik dat zsm zodat er plek is voor een ander model)